۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۹۸۰۹۳

بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین درباره ضرورت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای بر ضرورت شرکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت تأکید کرد.
مجمع عمومی جامعه مدرسین

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای بر ضرورت شرکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت تأکید کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

از آنجا که شرکت در انتخابات ریاست جمهوری یک حرکت نمایشی نیست بلکه بیعتی مجدد با نظام اسلامی و آرمانهای او است و از جهتی شرکت و حضورمردم در راستای تحکیم مردم سالاری دینی و همبستگی ملی و پشتوانه ای قوی و خلل ناپذیر نظام اسلامی است ، حضور و شرکت همگان یک تکلیف شرعی و ملی محسوب می گردد.

شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی را افزایش می دهد و به جمهوری اسلامی مصونیت داده و موجب حفظ و استحکام آن میگردد.
 براین اساس است که دشمنان نظام مقدس اسلامی ازطریق رسانه هاوشبکه های اجتماعی مجازی،  در زدودن شور و اراده مردمی در جهت شرکت در انتخابات تلاش بی وقفه ای راازمدت هاقبل وبابرنامه ای هدفدارومغرضانه آغاز نموده است و با القائات شیطانی می کوشد سردی ، بی تفاوتی وتردید دراراده عموم مردم ایجادو به خیال خودآمارشرکت کنندگان درپای صندوق های رای راپائین، تا وانمود نماید که نظام و انقلاب اسلامی پشتوانه ای ندارد .

امت اسلامی باید بداند که شرکت نکردن در انتخابات همسو شدن با خواست استکبار جهانی و آسیب زدن به نظام وانقلاب اسلامی و ثمره ی خون شهیدان است ، امّت اسلامی باید توجه داشته باشد که هر رأی مردم بمنزله تیری بر قلب دشمن کینه توز و موجب عقب نشینی بدخواهان ، کینه توزان وطمع ورزان به منابع ومنافع این مرزوبوم می باشد که ثمره آن ازبین بردن زیاده گویی های بدخیمان و موجب قطع طمع اجنبی و استکبار نسبت به جان و مال و دین و ناموس این امّت است.

امّت اسلامی ایران! حضور شما در انتخابات 29 اردیبهشت سرنوشت ساز وهمایشی موثر از اراده آهنین و اتحاد شما در مقابل دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و خلق یک حماسه بزرگ و عامل فزونی اقتدار ملّی و نظام اسلامی است.

وبایدضمن حفظ هوشیاری، متوجه این نکته بودکه حضور شما امت وفادار، تهدیدها و تحریم های دشمن را خنثی و کشور را در مقابل تهدیدهای مستکبران و خائنان وطن فروش بیمه نموده و درتاثیربخشی به سیاست های منطقه ای وبین المللی نظام اسلامی نقش بسزایی می بخشد.
با حضور شما امّت خدا جوی و ولایت محور، حفظ نظام و ارتقاء شاخصه های دمو کراسی مترتّب می شود که پرواضح است مردم به نظام اسلامی اعتقادی دینی و آرمانی داشته و در طول دهه های گذشته ثابت نموده اند که هرچه دشمنی دشمنان بیشترگشته، ثبات وامنیت کشورفزونی و وحدت میان آحادواقشارملت عزیزدرحفاظت ازدست آوردهای نظام اسلامی نیزبه صورت معجزه آسایی بیش ازپیش گردیده است.

امیداست باعنایت ونصرت الهی اینبارنیز ملت بزرگ ایران باتاسی به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب، حماسه ای دیگرخلق ووفاداری خودرا به انقلاب ودست آوردهای آن باردیگربه رخ جهانیان بکشند.ان شاالله

"مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم"

96/2/25

/۱۳۲۳/د۱۰۲/ج۱

 

ارسال نظرات