۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۴۹۸۱۳۱
مدیر دفتر آیت الله نجفی:

مبلغان وظیفه سنگینی در برابر مدعیان دروغین مهدویت دارند

مدیر دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی خاطرنشان کرد: روحانیان و مبلغان باید با هجمه شدید علیه دین مبین اسلام مقابله کنند.
حجت الاسلام شیخ علی نجفی فرزند و مدیر دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی

به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی نشستی با حضور نمایندگان این مرجع تقلید تحت عنوان «نمایندگان مراجع بازوانی امین در شهرها هستند» در بارگاه مطهر عون بن عبدالله بن جعفر الطیار  در کربلا برگزار کرد.

حجت الاسلام شیخ علی نجفی فرزند و مدیر دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف در این نشست به نقش تاثیرگذار مبلغان و علما در نشر معارف اهل بیت (ع) اشاره کرد و بیان داشت: در دورانی که موسسات و مراکز مختلف دشمنان به شدت علیه اسلام فعالیت می‎کنند و درپی مخدوش کردن چهره این دین الهی هستند باید در راه رضای خداوند متعال به یاری اسلام بپردازیم.

وی افزود: تروریست‎ها، تکفیری ها و مدعیان دروغین مهدویت در کشورهای اسلامی فعالیت‎های بسیاری انجام می‎دهند بنابراین مبلغان، خطیبان و علما وظیفه سنگینی در برابر آن‎ها دارند.

مدیر دفتر حضرت آیت الله نجفی تصریح کرد: روحانیان نباید در دوران کنونی خود را به مسجد و منزل محدود کنند بلکه باید در متن جامعه به ویژه فضاهای مجازی و رسانه‎ها حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: حضرت آیت الله نجفی تاکید بسیاری بر حمایت و پشتیبانی از خانواده شهدا و مجروحان بسیج مردمی و نیروهای امنیتی که با جان خود به دفاع از مقدسات و اراضی عراق پرداخته‎اند، دارد.

مدیر دفتر حضرت آیت الله نجفی به جایگاه عشائر در جامعه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: باید جایگاه و ارزش واقعی شعائر، جوانان و زنان در جامعه به خوبی شناخته شود.

حجت الاسلام شیخ الورکانی مدیر اداره نمایندگان دفتر حضرت آیت الله نجفی نیز در این نشست گفت: ارتباط مردم با مراجع تقلید باید افزایش یابد و از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی حمایت مادی و معنوی کنند./994/ب۹۰۲/د

 

ارسال نظرات