۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۴۹۸۲۷۲
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران؛

«آزادي» تبديل به واژه اي براي جريحه دار كردن احساسات جوانان شده است

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران «آزادي» را واژه اي براي جريحه دار كردن احساسات جوانان عنوان كرد و گفت: دشمن مي‌خواهد با رقيب هراسي القا كند كه اگر عده اي رأي بياورند سايه جنگ به ايران بر مي گردد.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا؛ تجمع بزرگ نيروهاي انقلابي شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان پاكدشت با حضور خانواده معظم شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام محسن محمودي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران در اين برنامه، انقلاب اسلامي را اسمترار حركت الهي دانست و گفت: آغاز انقلاب اسلامي، بعثت و انتهايش به ظهور ختم مي شود.

وي با اشاره به سؤال اصحاب پيامبر از ايشان مبني بر اينكه ياران آخر الزمان از چه نسلي هستند،‌ خاطرنشان كرد: در آن هنگام پيامبر خدا دست بر دوش سلمان نهاد و فرمود: ياران آخرالزمان از نسل ايشان هستند.

امام جمعه موقت ورامين با بيان اينكه مسير نوراني انقلاب را شهدا ترسيم كرده اند، افزود: با شجاعت شهدا، كشوري كه اسير استبداد بود عزيز شد و عزت پيدا كرد.

وي يادآور شد: بعد از غيبت كبري، انقلاب اسلامي اولين انقلاب ديني بود كه در ايران و از سوی امام و با جانفشاني شهدا شكل گرفت، پس لازم است تا حفظ شود.

حجت الاسلام محمودي با بيان اينكه تاكنون بيش از 40 انتخابات در كشور برگزار شده است، ادامه داد: از راه هاي حفظ انقلاب اسلامي؛ برگزاري انتخابات است.

اصلح كسي است كه براي ريشه كني فقر و فساد عزم جدي داشته باشد

وي با بيان اينكه دشمن به شدت تمايل دارد تا وصيت نامه امام(ره) به فراموشي سپرده شود، تصريح كرد: در اين وصيت نامه آمده است كه ملت در همه انتخابات در صحنه باشند و رأي خود را به كسي كه داراي بصيرت، منزه از گرايش به شرق و غرب، آشنا به درد پابرهنگان، حامي مستضعفين، در فكر رفاه محرومين هست و جزء مرفه نشينان نيست؛ دهند.

استاد حوزه با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر انتخاب اصلح، ابراز كرد: اصلح به كسي گويند كه براي ريشه كني فقر و فساد عزم جدي داشته باشد، به فكر دين، دنيا و آخرت مردم باشد.

وي اظهار كرد: امروز شركت در انتخابات وظيفه است، اگر به اين وظيفه عمل نشود ديگران برايمان تعيين تكليف مي كنند.

استاد دانشگاه درباره كناره گيري محمد باقر قاليباف از كانديداتوري انتخابات رياست جمهوري، بیان داشت: اكنون دو راهي موجود براي نيروهاي انقلابي برچيده شد و حجت براي همه تمام شد.

وي با روايت حديثي از رسول خدا(ص)، ادامه داد: اگر گروهي از مردم شخصي از ميان خود را انتخاب كنند، در صورتي كه بدانند شخص اصلح تري از او وجود دارد؛ به خدا، پيامبر و مؤمنين خيانت كرده اند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران با اظهار تأسف از عدم صداقت دولتمردان، خاطرنشان كرد: قرار بود هم چرخ سانتريفيوژها بچرخد هم چرخ اقتصاد، اما متأسفانه چرخ هر دو از حركت ايستاد.

وي عدم پرداختن به مسائل فرهنگي را مشكل ديگر دولت تدبير و اميد برشمرد و گفت: چرا در 4 سال گذشته دولت برنامه‌اي براي كاهش رذائل اخلاقي نداشت؟

امام جمعه موقت ورامين از امضاي سند خيانت آميز 2030 بدون هماهنگي مجلس و شوراي انقلاب فرهنگي به عنوان ديگر تخلف دولت كنوني نام برد و تشريح كرد: اين سند مي‌گويد كه نظام آموزشي ايران بايد شبيه نظام آموزشي غرب شود، آموزش هاي جنسي جايگزين آموزش هاي ديني قرار گيرد، مسائل مربوط به جهاد، مسائل خشونت آميز قلمداد شود و از كتب آموزشي مدارس حذف شود.

وي با مطرح كردن فتنه به عنوان خط قرمز نظام، مشكل ديگر دولت يازدهم را گره خوردن با فتنه گران دانست و خاطرنشان كرد: با وجود آنكه در سال 88 هر چه در آن نمادي از انقلاب اسلامي وجود داشت مورد هجمه قرار گرفت؛ دولتي‌ها تاكنون از فتنه گران اظهار برائت نكرده اند.

حجت الاسلام محمودي با سؤالي مبني بر اينكه در كدام حكومت اجازه ورود فتنه گران داده شده است، خطاب به تجمع كنندگان، گفت: امروز فتنه گران، ليبرال ها و غربي ها دنبال شخص مورد نظرشان كه لباس پيغمبر هم داشته باشد هستند تا بتوانند او را به كرسي رياست جمهوري بنشانند.

وي «آزادي» را واژه اي براي جريحه دار كردن احساسات جوانان عنوان كرد و افزود: دشمن مي‌خواهد با رقيب هراسي القا كند كه اگر عده اي رأي بياورند سايه جنگ به ايران بر مي گردد در صورتي كه اقتدار مردم سايه جنگ را از كشور دور كرد.

استاد حوزه گفت: اگر كسي ناآگاهانه به غير اصلح رأي دهد، بايد او را آگاه كرد ولي اگر آگاهانه به غير اصلح رأي دهد در خيانت آنان شريك هست.

وي در پايان اسلام ناب محمدي را مقابل اسلام آمريكایي دانست و تصريح كرد: كانديداهاي شوراي شهر دينشان را به دنيا نفروشند، امروز بدبخت كسي است كه دينش را براي دنياي ديگري مي‌فروشد./804/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات