۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۹۸۴۳۹
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی:

حضور مردم در انتخابات قدرت ایران اسلامی را به نمایش می گذارد

نماینده مجلس خبرگان حضور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را موجب خنثی کردن توطئه های دشمنان خواند و گفت: این حضور قدرت و صلابت ایران اسلامی را به نمایش می گذارد.
حجت الاسلام مبلغی

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری انتخابات سرنوشت ساز در 29 اردیبهشت ماه جاری، بیان داشت: حضور مردم در این روز ارزش و اصالت ملت را به نمایش می گذارد.

وی با اشاره به بازتاب برگزاری انتخابات در زمان های مختلف، افزود: برگزاری این مهم که شاخصه مهم آن حضور مردم است در حرکت کشور به سمت آینده بسیار اثرگذار است.

انتخابات نباید جولانگاه اختلافات و بداخلاقی ها باشد

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی، بیان کرد: نباید انتخابات جولانگاه اختلافات و بداخلاقی ها باشد چراکه حضور مردم نشان دهنده انسجام ملی ایران اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه کاندیداها و مردم باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: همه احاد مردم و مسؤولان موظف هستند که با رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی در جهت نمایش دادن قدرت ایران اسلامی گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با اشاره به اینکه امروز دشمنان منتظر عمل مردم در صحنه انتخابات هستند، اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی باشکوه و همراه با بصیرت موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید حضوری حماسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روست به نمایش خواهند گذاشت.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: حضور آگاهانه ملت ایران در عرصه انتخابات بر تداوم حركت در مسير عزت خواهي و استقلال خواهي نقش آفرین است./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات