۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۸۴۴۵
رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی:

آرای رئیسی در قم رو به افزایش است/ هواداران آرامش خود را حفظ کنند

حجت الاسلام محسنی از افزایش آرای آقای رئیسی در قم خبر داد و خواستار آرامش هواداران این کاندیدا در سطح شهر شد.
حجت‌الاسلام محمد مهدی محسنی

حجت‌الاسلام محمدمهدی محسنی رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رییسی در قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: پس از اقدام انقلابی و اتحاد گونه محمدباقر قالیباف جهت موفقیت نیروهای انقلابی و پیروزی در انتخابات، آرای حجت الاسلام والمسلمین رییسی در قم در حال افزایش است.

وی ابراز داشت: حجت الاسلام والمسلمین رییسی شخصیتی است که با شعار «تغییر به نفع مردم» در انتخابات حضور پیدا کرده و دغدغه رفع تبعیض و ریشه کن کردن فساد در کشور را دارد.

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رییسی در قم گفت: «اخلاق مداری» و «ولایتمداری» دو ویژگی برجسته حجت الاسلام والمسلمین رییسی است که موجب محبوبیت این کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در میان مردم شده است.

وی به شیوه تبلیغات کاندیداهای دیگر در این دوره از انتخابات اشاره و تصریح کرد: متأسفانه اخیرا شاهد بوده ایم که برخی از کاندیداها برای جذب آراء خاکستری کشور دست به هر کار و شعاری می زنند و به اهل بیت(ع) و شهدای مدافع حرم توهین و کنایه می کنند.

حجت الاسلام محسنی تصریح کرد: دولت حاضر با وجود این که رسانه ملی را در اختیار دارد و با کاندیدای پوششی در این انتخابات حضور پیدا کرده است، باز هم نتوانسته آرای زیادی به طرف خود جذب کند؛ این عدم نتیجه موجب شده که برخی حامیان این دولت به مردم توهین کنند و آن ها را عوام و رعیت بخوانند.

وی به ادعای دولت مبنی بر این که آن ها با برجام سایه جنگ را از سر این کشور رفع کرده اند، گفت: دولت چهار سال وقت خود را بر روی تصویب برجام گذاشت و قرار بود که همه تحریم ها یک جا لغو شود اما این شعار عوام فریبانه بود و چنین اتفاقی رخ نداد؛ اکنون هم تصمیم دارند با برجام های دیگر پیشرفت های موشکی ما را محدود کنند.

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رییسی در قم تصریح کرد: از دیگر معضلاتی که این دولت به بار آورده، امضای مخفیانه سند ننگین 2030 از سوی معاون اول رییس جمهور است؛ در روزهای اخیر شاهد انتقاد صریح رهبر معظم انقلاب نسبت به این اقدام بودیم.

وی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین رییسی به مدت 10 سال ریاست بازرسی کل کشور را به‌عهده داشته و از مشکلات همه بخش های دولت های مختلف آگاه است؛ جمهوری اسلامی ایران نیازمند چنین فردی است که بتواند با فساد مبارزه کرده و عدالتی نسبی ایجاد کند.

حجت الاسلام محسنی بیان داشت: مسؤولان دولتی به جای برخورد با قاچاق و مفاسد اقتصادی، از آن ها حمایت و اقدامات آن ها را توجیه می کنند؛ در واقع مجریان دولتی از این مفاسد اقتصادی، منفعت دارند و اراده برخورد با قاچاق و مفاسد اقتصادی در مدیران حاضر وجود ندارد.

وی ضمن تاکید بر حضور پرشور و پرنشاط مردم در پای صندوق‌های رای از هواداران این کاندیدا خواست نسبت به توطئه دشمنان هوشیاری لازم را در پیش بگیرند و تصریح کرد: جوانان انقلابی مراقب باشند که تحت تاثیر احساسات و موج‌های مخرب دشمنان قرار نگیرند؛ زیرا ما مخالف درگیری‌های خیابان هستیم و همیشه این موضوع را مورد تاکید قرار داده‌ایم اکنون نیز خواستار آرامش مردم هستیم. /۸۴۰/ ۳۰۱/ص

ارسال نظرات