۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۴۹۸۷۵۰
امام جمعه ریگان:

حضور مردم در انتخابات نماد وحدت و یکپارچگی است

حجت الاسلام رنجبرماهانی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات هم نماد وحدت و یکپارچگی و هم حفظ نظام و آرمانهای انقلاب است، گفت: حضور مردم و هبستگی آنان در صحنه انتخابات سبب شکست دشمنان است.
امام جمعه ریگان

حجت الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه جاری، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات هم نماد وحدت و یکپارچگی و هم حفظ نظام و آرمانهای انقلاب است و مردم در طول این سال ها با حضور خود در عرصه های مختلف سیاسی پایبندی خود را به این نظام نشان دادند.

وی بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند «نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتتد» و حضور مردم در انتخابات می تواند یأس دشمن را به دنبال داشته باشد و توطئه های آنان را خنثنی کند.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: شبکه های بیگانه درصددند این نظام را به گونه ای به مردم نشان دهند که آنان را از این نظام دور کنند، با توجه به اینکه در گذشته برخی از مدیران ما در مدیریت خود ضعیف و کارآیی خوبی نداشتند، بنابراین دشمن به دنبال این است تا نظام را ضعیف جلوه دهند.

حجت الاسلام رنجبرماهانی ادامه داد: از این رو مردم باید با بصیرت کامل رییس جمهور اصلح را انتخاب کنند، تا نقشه دشمن را برآب کند و رهبر معظم انقلاب در دیدارهای متعدد خود بارها بر ویژگی های یک رییس جمهور اصلح تأکید داشتند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه خود فرمودند «بدانید در آنجایی که دشمن از شما تعریف می کند این به نفع شما نیست»، خاطرنشان کرد: بنابراین تبلیغ شبکه های ضد انقلاب از نامزدهای ریاست جمهوری به نفع ایران نیست و مردم نیز با هوشیاری کامل این موضوع را درک کردند.

امام جمعه ریگان ابراز کرد: امروز در صحنه انتخابات باید بیشتر مراقب نفوذ و نفاق دشمن در جبهه انقلابی باشیم، از این رو با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری شخصی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که اجازه نفوذ دشمن را به این نظام ندهد.

حجت الاسلام رنجبرماهانی با بیان اینکه حضور باشکوه و میلیونی ملت ایران در انتخابات دشمن را مأیوس می کند، افزود: رفع سایه خطرات از ملت ایران حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات بوده و است و طی این سالها دشمن از حضور مردم هراس داشته و در وقت انتخابات در تلاش است تا این حضور را کمرنگ جلوه دهد.

وی حضور مردم و هبستگی آنان را در صحنه انتخابات سبب شکست دشمنان دانست و یادآور شد: اسلام و نظام اسلامی قدرتی است که با زورگویی ها و ظلم آنها مقابله دارد و همین امر موجب توطئه ها و نقشه ها علیه این نظام و مردم ما شده است.

امام جمعه ریگان در پایان اضافه کرد: انتخاب فرد اصلح وظیفه شرعی و قانونی است از این رو نامزد انتخاباتی باید امور خود و برنامه هایش را با دیدگاه رهبری تطبیق دهد و هدفش رسیدن خدمت به مردم باشد نه قدرت و در پیشرفت کشور و ملت ایران تمام تلاش خویش را به کار بندد./۹۷۰۹/۳۰۲/ب2

 

 

ارسال نظرات