۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۴۹۸۸۰۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور مردم در انتخابات نشان از وفاداری به انقلاب است

نماینده ولی فقیه در لرستان رأی مردم در انتخابات را رأی به نظام و انقلاب خواند و گفت: شرکت مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نشان از وفاداری ملت به انقلاب اسلامی ایران است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان اهمیت حضور مردم در انتخابات، بیان داشت: آمدن مردم پای صندوق های رأی نشان از احساس مسؤولیت این مردم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان رأی مردم را نشانه ایستادگی و وفاداری به انقلاب خواند و افزود: ملت ایران با حضور در عرصه انتخابات به دنیا اعلام می کنند که پس از 38 سال از عمر انقلاب اسلامی همچنان پای رهبری، خون شهدا و ارزشهای انقلاب ایستاده اند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم اظهار داشت: مردم با حضور خود در عرصه انتخابات نظام اسلامی را تأیید و نقشه های دشمنان انقلاب را نقش بر آب می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مردم شریف ایران اسلامی همیشه خلاف نظر دشمن عمل کرده اند، عنوان کرد: امروز نیز مردم با حضور در صحنه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خلاف خواسته دشمنان عمل می کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم برای شرکت در انتخاباتی سونوشت ساز، پر اهمیت است، اظهار داشت: حضور مردم نماد وحدت ملی، اتحاد و انسجام است.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: از مردم مسؤولیت پذیر ایران اسلامی دعوت می شود که برای خلق حماسه ای دیگر و حفظ عزت و وحدت ملی؛ در اولین لحظات در شعب اخذ رأی حاضر شوند.

رأی مردم بیان کننده پشتیبانی این ملت از انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی مردم را پیروز میدان انتخابات خواند و گفت: رأی مردم که به صندوق انتخابات ریخته می شود، پشتوانه محکمی برای انقلاب و تداوم راه شهیدان است، ملت ایران در ۲۹ اردیبهشت پای صندوق های رأی می آیند و بار دیگر اعلام می کنند حافظ و پشتوانه انقلاب هستند./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات