۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۴۹۹۳۷۵

امام جمعه بصره خواستار شفاف سازی در قراردادهای نفتی شد

امام جمعه بصره در خطبه‎های این هفته خواستار شفاف سازی در قراردادهای نفتی مسؤولان با شرکت‎های خارجی شد.
شیخ محمد فلک المالکی امام جمعه بصره

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد فلک نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مسجد الشویلی بصره برگزار شد، به اقدام مسؤولان برق در افزایش تعرفه واکنش نشان داد و گفت: مسؤولان درپی افزایش تعرفه برق هستند و از مردم می‎خواهند که مصرف برق را به یک چهارم کاهش دهند تا تعرفه‎ها نیز کاهش پیدا کند.

وی افزود: افزایش تعرفه برق و یا واگذاری شرکت‎های تولید برق به موسسات خصوصی لکه ننگی بر پیشانی دولت کنونی و سابق است. مسؤولان به جای چپاول منابع ملی، به فکر حقوق ملت باشند.

نماینده حضرت آیت سیستانی خواستار شفاف سازی در قراردادهای نفتی شد و اظهار داشت: حق مردم عراق است که بدانند نفت کشورشان را با چه شرایط و بهایی به شرکت‎های خصوصی واگذار شده است

امام جمعه ناصریه خواستار برنامه ریزی صحیح برای دانش آموزان شد

حجت الاسلام شیخ عبد صبر الشریفی امام جمعه ناصریه در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مجسد شیخ عباس الکبیر برگزار شد، از توزیع ناعادلانه و قطع مکرر برق در مناطق مختلف به شدت انتقاد کرد و بیان داشت: مسؤولان دولت باید هر چه سریعتر مشکلات مردم را حل و فصل کنند.

وی ادامه داد: مسؤولان ذی ربط باید علل و ریشه مشکلات در توزیع برق را بررسی کنند و ببینند که مشکلات سیاسی و یا امنیتی است.

امام جمعه ناصریه با بیان اینکه اوقات دانش آموزان باید با برنامه‎های مناسب تفریحی و ورزشی پر شود، گفت: باتوجه به نزدیک شدن به ایام امتحانات دانش آموزان و تعطیلات تابستانی، مسؤولان آموزش و پرورش برنامه ریزی مناسبی برای آنان انجام دهند./994/ب۹۰۱/د

ارسال نظرات