۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۹۹۴۹۷

پیام امام جمعه شهرکرد به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی خطاب به حجت الاسلام رئیسی، رعایت اخلاق‌مداری و حرکت بر مدار تقوا در همه عرصه‌های تبلیغاتی را به وی تبریک گفت.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی خطاب به حجت الاسلام رییسی، وی را پیروز واقعی عرصه انتخابات دانست.

در ابتدای این پیام آمده است: اکنون که دوران پرفراز و نشیب انتخابات پایان یافت و با رأی مردم مسؤولیت خطیر ریاست جمهوری بردوش نامزد دیگری قرار گرفت با احترام به رأی‌گیری که علی الظاهر نتیجه‌اش سکانداری جناب حجت الاسلام والمسلمین روحانی شد، لازم است ضمن خداقوت‌گوئی به حضرتعالی، رعایت اوج اخلاق‌مداری و حرکت بر مدار تقوی که در همه عرصه‌های تبلیغاتی از شما مشاهده شد را به طور ویژه گرامی داشته و به حضرتعالی تبریک بگوییم.

در ادامه این پیام تصریح شده است: شما در انتخابات اثبات کردید و به همه آموختید که مناصب دنیوی، ارزشمندی آن به ارزشمداری دینی است، هرگز نباید برای حتی کمترین منصب، کوچکترین بداخلاقی و گناه صورت گیرد؛ کاملا محسوس بود که جنابعالی جهت خدمت به انقلاب اسلامی و امت اسلامی پای در عرصه انتخابات نهادید و حتی حاضر شدید برای خدمت گسترده‌تر، خدمت در آستان قدس رضوی که فرشتگان اعلی رتبه، مفتخر به خادمی آن جایگاه مقدس هستند را وانهاده و به خدمتی بس خطیر و طاقت فرسا و چالش آفرین روی آوردید.

این پیام می افزاید: می توان با نگاهی فوق نگاه های این جهانی، با صراحت گفت پیروز این میدان شما و امثال شما هستید، شما مرد میادین سخت و عرصه‌های مدیریتی کلان هستید؛ بسیاری ظرفیتهای پنهان در وجودتان، در عرصه پرچالش انتخابات آشکار شد، همگان به وجود پرظرفیت و پراستعداد شما پی بردند.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: امید آینده انقلاب اسلامی امثال شمائید که مهیا می شوید تا رسالتی بزرگ و بزرگتر را به انجام رسانید. برایتان توفیق روزافزون از خدای بزرگ مسألت دارم. دعای خیرتان را بر این حقیر دریغ ندارید./9457/د۱۰۱/ج۱

ارسال نظرات