۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۴۹۹۵۰۵

واکنش روحانی اهل تسنن لبنان به درج نام عضو ارشد حزب الله در لیست تروریست‎ها

عضو تجمع علمای مسلمان لبنان قرار گرفتن نام رییس شورای اجرایی حزب الله در لیست تروریست ها را نشان دهنده حماقت آل سعود دانست.
شیخ خضر الکبش از روحانیان اهل تسنن لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ خضر الکبش عضو تجمع علمای مسلمان لبنان از قرار گرفتن حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله در لیست تروریست ها از سوی عربستان سعودی به شدت انتقاد کرد.

وی گفت: قرار گرفتن سید هاشم صفی الدین در لیست تروریست ها از سوی نظام طاغوتی آل سعود که تنها در راستای خدمت به پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی در منطقه فعالیت می کند، به شدت محکوم است.

این روحانی اهل تسنن افزود: به نظر می رسد عربده کشی و قتل از سوی عربستان در یمن و سوریه و حمایت از گروه های تروریستی که به همه منطقه ضربه می زند، کفایت نکرده است و امروزه یکی از شریفترین و پاکترین و زاهدترین مجاهدان که مقاومتی بی نظیر مبتنی بر ایمان و قدرت و صلات و پیروزی بر سرکشان صهیونیستی و تکفیری را رقم زده است، تروریست می داند.

شیخ الکبش این اقدام را نشان دهنده جهالت و حماقت و مزدوری آل سعود عنوان کرد و اظهار داشت: ذلت و ننگ بر این نظام که به جای محاکمه فرعون خود یعنی سلمان به عنوان جنایتکار جنگی، سید هاشم صفی الدین را در لیست تروریستی قرار می دهد.

وی در پایان خطاب به رییس شورای اجرایی حزب الله تأکید کرد که اگر مذمتی از سوی یک فرد ناقص به سوی شما آمد بدانید که شهادتی درباره کامل بودن شما است.

گفتنی است دولت‌های واشنگتن و ریاض در آستانه سفر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، به عربستان سعودی نام سید هاشم صفی الدین را در فهرست تروریست‌ها قرار داده‌اند./980/ب903/د

ارسال نظرات