۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۴۹۹۸۱۵
مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه:

روابط عمومی پل ارتباطی بین جامعه هدف و هر سازمانی است

حجت الاسلام محمودی گفت: اگر جایگاه روابط عمومی به خوبی در هر سازمانی تعریف شود، این بخش پل ارتباطی بین آن سازمان و جامعه خواهد بود.
مرکز خدمات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های مرکز خدمات  به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز خدمات و همکاران روابط عمومی ستادی و استان قم این مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی در این جلسه با اشاره به حضور میلیونی و حماسی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: مردم ایران در روز جمعه به فراخوان امام خامنه‌ای لبیک گفتند و بیش از 40 میلیون نفر پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و باید به مقام معظم رهبری، مردم ایران، دوستداران حق و حقیقت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک گفت.


وی بیان کرد: برگزاری یک انتخابات باشکوه، بانشاط، پرشور و با امنیت، نعمت‌هایی است که شکرگزاری آن از توان ما خارج است و باید قدر این نعمت‌ را بدانیم.

مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات تصریح کرد: امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب قدردان این اعتماد مجدد مردم باشد و پیام تبریک امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را نصب العین خود قرار داده و این نکات را مبنای فعالیت‌های 4 ساله آینده خود قرار دهد.
وی در ادامه ضمن تبریک هفته روابط عمومی به همکاران روابط عمومی مرکز خدمات گفت: روابط عمومی نقشی بی‌بدیل در فعالیت‌های هر سازمانی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی به بیانات مقام معظم رهبری در مورد روابط عمومی‌ها اشاره کرد و افزود: امام خامنه‌ای فرمودند «روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند.»


وی بیان کرد: این فرمایش مقام معظم رهبری نشان‌دهنده نقش مهم روابط عمومی‌ها در سازمان است و انگیزه نیروهای روابط عمومی را در انجام بهتر کارها افزایش می‌دهد.

مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات به سختی‌ها و محدودیت‌های روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: کسانی که در مجموعه روابط عمومی فعالیت می‌کنند اگر شوق و علاقه‌ای به کار خود نداشته باشند به دلیل سختی کار، انگیزه کافی را نخواهند داشت.

وی عنوان کرد: در برگزاری مراسم‌های مختلف روابط عمومی نقش بسیار مهمی دارد و اگر نقصی در کار وجود داشته باشد همه نگاه‌ها به روابط عمومی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی با اشاره به اینکه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، مسئولان و مدیران باید توجه خاصی به بخش روابط عمومی داشته باشند گفت: رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نگاه بلندی به جایگاه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دارند و جا دارد که مدیران و مسئولان مرکز در رده‌های مختلف ستادی و استانی نیز این نگاه را به جایگاه روابط عمومی داشته باشند.

وی بیان کرد: اگر جایگاه روابط عمومی به‌خوبی در هر سازمانی تعریف شود، روابط عمومی پل ارتباطی بین سازمان و جامعه هدف خواهد بود.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام رحمانی مهر رییس اداره روابط عمومی مرکز خدمات ضمن قدردانی از همکاران روابط عمومی مرکز خدمات گفت: روابط عمومی وظیفه سنگینی در اجرای مراسم‌های مختلف و اطلاع‌رسانی دارد و همکاران ما در سراسر کشور بدون هیچ چشم‌داشتی به وظیفه سنگین خود عمل می‌کنند.

وی ابراز کرد: روابط عمومی نقش مهمی در انعکاس فعالیت‌های هر سازمانی دارد و جا دارد که مدیران اهمیت بیشتری برای این بخش قائل شوند و آن را تقویت کنند./۸۷۲/د۱۰۱/ج

ارسال نظرات