۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۹۹۹۱۱
حجت‌الاسلام سروستانی:

راهبرد روابط عمومی ها انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در گردهمائی رابطین خبری ادارات تبلیغات اسلامی استان، گفت: راهبرد روابط عمومی ها انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در گردهمائی رابطین خبری ادارات تبلیغات اسلامی استان ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: راهبرد روابط عمومی ها انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان این که روابط عمومی یک فرصت بسیار مهم و عرصه ای است که می تواند در جهت اهداف نظام دینی ما شکل بگیرد، اضافه کرد: روابط عمومی ها باید تلاش کنند با الگوپذیری از سیره بزرگان دینی، با نگاهی بر مبنای تقویت ارتباطات و افزایش تعامل با مردم قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: یکی از راهبردها و راهکارهای عرصه ارتباطات و روابط عمومی باید تدوین برنامه ریزی منظم در راستای انعکاس و انتقال دستاوردهای نظام ارزشمند دینی به اقشار مختلف جامعه و در سطح بین الملل باشد تا از این طریق الگویی موفق از نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جوامع اسلامی ارائه دهد.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: روابط عمومی ها سربازانی هستند که با قلم و بیان خود می توانند در جهت توسعه فعالیت دینی و انقلابی تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: در راستای ارتقای جایگاه روابط عمومی یک سری بایدها و نباید هایی می‌تواند سرلوحه خبرنگارها و رسانه ها قرار گیرند که صداقت در گفتار، توجه به مصالح نظام، توجه به حقوق مردم، انتقال مطالبات و انتظاراتی که مردم از حکومت اسلامی دارند و اجتناب از بیان مطالبی که مورد سوء استفاده دشمنان قرار می گیرد از جمله این موارد محسوب می شوند.

وی بیان داشت: بیان نقدهای کارشناسی شده با نگاه رفع مشکلات از محورهایی است که باید توجه روابط عمومی ها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز دنیای ارتباطات همان پیش بینی معروف یک دهکده جهانی را محقق کرده و خبرنگاران با حضور به موقع اخبار را در سریعترین زمان به دورترین نقاط مخابره می کنند./102/833/ب1

ارسال نظرات