۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۴۹۹۹۱۴
مسؤول امور روحانیان و مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان خبرداد:

اعزام بیش از دوهزار مبلغ در سطح استان به مناسبت ماه رمضان

حجت الاسلام فرد آقایی با اشاره به فعالیت های مبلغان در ماه مبارک رمضان از اعزام ۱۶۰۰ مبلغ و ۸۰۰ مبلغه به مناطق مختلف استان خبرداد.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور روحانیان و مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: مبلغان افصی نقاط استان درخواست اعزام و تبلیغ را در سامانه سجام ثبت کردند و قرار است از روز اول ماه رمضان در مناطق مختلف مستقر شوند.

مسئوول امور روحانیان و مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: درحال حاضر 858 نفر در سامانه سجام جهت تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان درخواست خود را ثبت کردند.

این مقام مسؤول در رابطه با مناطق تحت پوشش تبلیغ در سطح استان ابراز داشت: مبلغان به 27 شهر در سطح استان که شامل روستاها و مناطق محروم است، اعزام و به امور تبلیغی می پردازند.

حجت الاسلام فردآقایی درباره محوریت اصلی مبلغان در ایام ماه مبارک ماه رمضان بیان داشت: اقامه نماز جماعت و برپایی جلسات قرآنی درقالب تفسیر آیات از برنامه های محوری مبلغان دراین ماه پر خیر و برکت است.

وی درباره جلسات قرآنی ابراز داشت: پیش بینی می شود که نزدیک به 36هزار جلسه تفسیر قرآنی در سطح استان توسط مبلغان و ائمه جماعات مساجد درماه مبارک رمضان برگزار شود.

مسؤول امور روحانیان و مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه تشریح فعالیت های مبلغان درماه مبارک رمضان اظهار داشت: جلسات پرسش و پاسخ، مباحث احکام، گفتمان های دینی و مدیریت مراسم جمع خوانی قرآن از وظایف مبلغان در این ماه شریف است.

این مقام مسؤول در ادامه تشریح فعالیت مبلغان در ماه رمضان گفت: مبلغان به مباحث معرفتی مرتبط با ماه مبارک رمضان و مباحث روز که شامل مسائل اقتصادی، آسیب های اجتماعی،جنگ نرم و مباحث ایجابی درباره ولایت است، می پردازند.

حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به زمان اسکان مبلغان خاطرنشان کرد: مبلغان در دو دسته بومی و غیر بومی تقسیم می شوند، مبلغان بومی درهمان شهرهای محل سکونتشان و غیربومی ها هم از روز شنبه مستقر خواهند شد.

وی در پایان گفت: نزدیک به 300 مبلغ از استان های قم، خراسان رضوی و اصفهان در سطح استان مشغول به امور تبلیغی در ماه مبارک رمضان خواهند شد./۹۴۵۳/۳۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات