۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۹۹۹۲۲
معاون پژوهشی جامعه الزهرا مطرح کرد؛

حمایت از آثار برگزیده طلاب در کنگره نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی

معاون پژوهشی جامعه الزهرا(س) گفت که آثار برگزیده و آثار فاخر علمی ارائه شده از سوی طلاب خواهر در کنگره بین المللی«نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی» قدردانی می شود.
خانم دکتر غروی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیده سعیده غروی، معاون پژوهش جامه الزهرا(س) ظهر امروز در پیش نشست کنگره بین المللی«نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی» که در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری چنین نشست‌هایی در تقویت انگیزه پژوهشگران در ارائه آثار در خور علمی و پژوهشی به این کنگره مؤثر است، گفت: این کنگره می تواند نقش به سزایی در معرفی دستاوردهای شیعیان به جهان داشته و بانوان هم می توانند با استفاده از فرصت این کنگره آثار و مقالات علمی فاخری با محوریت این کنگره ارائه دهند.

وی با اشاره به حمایت آثار برگزیده که با توجه به حمایت های مدیر جامعه الزهرا(س) از طلاب پژوهشگر اضافه بر آثار برگزیده، آثار فاخر علمی ارائه شده در این کنگره نیز از سوی معاونت پژوهشی جامعه الزهرا(س) مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) تعیین استاد راهنما و مشاور و تشکیل کارگاه‌های تخصصی را از قالب‌های حمایتی معاونت پژوهش از آثار علمی پژوهشگران عنوان کرد و افزود: این معاونت از هیچ تلاشی در ارائه مقالات برجسته علمی پژوهشگران به این کنگره فروگذار نخواهد کرد.

غروی با ارزشمند خواندن حرکت در مسیر تبیین جایگاه شیعه در اعتلای علوم اسلامی، بار دیگر حمایت مادی و معنوی این معاونت را از ارائه مقالات ارزنده علمی از سوی طلاب پژوهشگر این مؤسسه به کنگره بین المللی «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی»  عنوان کرد و یادآور شد: مهلت ارسال چکیده مقالات کنگره بین‌المللی «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی» تا آخر خرداد سال ۱۳۹۶ شمسی، تمدید شده است و این کنگره در اردیبهشت ماه سال۱۳۹۷ در قم برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان باید تا 31 خردادماه سال جاری چکیده مقالات خود را به دبیرخانه کنگره ارائه کنند تا بتوانند از فرصت حضور در این کنگره بهره مند شوند.

همچنین یادآوری می شود کمیته بانوان کنگره نیز تشکیل شده است و بانوان اعم از طلاب بین الملل و طلاب ایرانی می توانند با ارسال مقاله در برگزاری هر چه بهتر این کنگره نقش مؤثری داشته باشند./968/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات