۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۵۰۰۵۳۳
مدیر مدرسه علمیه خواهران کوهدشت:

سبک زندگی اسلامی راه مقابله با توطئه های فرهنگی است

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت سبک زندگی اسلامی را راه مقابله با توطئه های فرهنگی عنوان کرد و گفت: با استفاده از فرصتهای تبلیغی باید در جهت تبیین این مهم اقدام کرد.
سبک زندگی اسلامی

سمانه امرایی، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه خروجی حوزه تبلیغ است، بیان داشت: طلاب ما از هم اکنون در امر تبلیغ فعالیتهای چشمگیری دارند.

وی با بیان اینکه خواهران طلبه ما در مدارس، مراکز اموزشی و اداری و مساجد در راستای تبلیغ و ترویج آموزه های دینی فعالیت دارند، افزود: استفاده از ظرفیت تبلیغی طلاب فرصتی برای ارتقای توانایی های این قشر است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت رسالت مهم یک طلبه را تبلیغ خواند و گفت: برای ارتقای فعالیت های تبلیغی باید بنیه علمی و اخلاقی این افراد قوی بوده و تقویت شود.

وی اظهار داشت: در مدارس علمیه تلاش می شود این مهم رخ دهد و طلاب از نظر علمی و اخلاقی تقویت شوند تا بتوانند در عرصه تبلیغ نقش آفرین باشند.

امرایی با اشاره به نقش خواهران طلبه در زمینه ترویج سبک زندگی اسلامی و نحوه مدیریت صحیح بانوان در حوزه اقتصادی خاطرنشان کرد: حضور خواهران طلبه بین بانوان امری مهم در راستای تحقق این مهم است.

وی ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان می توان از این فرصت تبلیغی به خوبی بهره برد و با ترویج سبک زندگی اسلامی جلوی هجمه ها و آسیبهای اجتماعی گرفته شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت رواج بی حجابی و بدحجابی، گسترش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و تلاش غرب برای به انحراف کشاندن نسل جوان و کمرنگ کردن ارزشها را از جمله آسیبهایی دانست که نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی را راه مقابله با این آسیبها عنوان کرد.

وی بیان داشت: با استفاده از ظرفیتهای تبلیغی مبلغان و طلاب باید با هجمه های فرهنگی مقابله کرد و با تبیین ارزشها سد راه گسترش آسیبهای اجتماعی شد.

تحصیل 90 طلبه در سطح دو مدرسه علمیه خواهران کوهدشت

امرایی در ادامه با اشاره به تحصیل 90 طلبه خواهر در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت گفت: این طلاب در سطح دو مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 35 طلبه نو ورود به تعداد طلاب مدرسه علمیه خواهران کوهدشت اضافه می شود، افزود: با توجه به اینکه طلاب افزون بر مناطق شهری از روستاهای اطراف این شهر نیز هستند، برای استفاده این طلاب از خوابگاه ظرفیت 15 نفر در نظر گرفته شده است./302/9459/ب1

ارسال نظرات