۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۰۰۶۹۹

ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در استان بوشهر برگزار شد

دبیر ستاد بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در استان بوشهر آزادسازی خرمشهر را روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی عنوان کرد و گفت: همزمان با فرار رسیدن روز سوم خرداد هفتمین همایش سراسری ایثارگران منطقه ویژه برگزار شد.
فتح خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، غلامحسین خسروی دبیر ستاد بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در استان بوشهر در جمع خبرنگاران آزادسازی خرمشهر را روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی عنوان کرد و با اشاره به برنامه های برگزار شده روز سوم خرداد در استان بوشهر، گفت: همزمان با فرار رسیدن روز سوم خرداد هفتمین همایش سراسری ایثارگران منطقه ویژه به همت حوزه مقاومت بسیج سید الشهداء  عسلویه در سالن همایش منطقه ویژه برگزار شد.

خسروی ضمن اشاره به اینکه عصر روز سه شنبه مراسم بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدای عملیات بیت المقدس رأس ساعت 18 در بسیج مرکزی برپا شد اظهار داشت: به همت بسیج هنرمندان نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت این روز پیروزی از 2 تا 5 خرداد ماه در نگارخانه گناوه  برگزار شده است.

وی از برپایی نمایشگاه کتاب با همکاری ناحیه سپاه بوشهر از تاریخ دوم الی پنجم خرداد ماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه در پارک شورا، شغاب و مصلی جمعه واقع شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در استان بوشهر در تشریح دیگر برنامه های اجرا شده گفت: صبح چهارشنبه رژه نیروی های مسلح مستقر در استان در پایگاه نوح نبی(ع) برگزار شد.

مدیر کل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان افزود: سوم خرداد ماه زنگ مقاومت ایثار و پیروزی با مساعدت آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در مدارس به صدا در آمد.

وی با بیان اینکه از سه شنبه تا پنجشنبه این هفته جشنواره تئاتر خیابانی دفاع مقدس به همت بسیج هنرمندان در شهرستان عسلویه اجرا شد اظهار داشت: روز چهارشنبه نیز نمایشگاه بزرگ عکس و جلوه های بصری در یادمان شهدای گمنام عسلویه برگزار شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در استان  ادامه داد: همچنین از پیشکسوتان نیروهای مسلح و عملیات بیت المقدس به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بوشهر و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح تجلیل به عمل آمد.

خسروی از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع آزاد سازی خرمشهر روز 4 خرداد ماه در دانشگاه خلیج فارس خبر داد و خاطر نشان شد: جشنواره تئاتردفاع مقدس صبح روز چهارشنبه به همت حوزه مقاومت سیدالشهدا عسلویه در سالن همایش منطقه ویژه به نمایش گذاشته شد./203/833/ب1

ارسال نظرات