۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۶
کد خبر: ۵۰۱۴۳۶

پیش بینی حضور گسترده مردم قم در مراسم سالگرد ارتحال امام

به دلیل تقارن مراسم بیست وهشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان تصمیمات اتخاذ شده ستاد با ملاحظه شرایط ماه مبارک رمضان تدوین شده است.
امام

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور، ستار احمد وند مسؤول اردویی راهیان نور سپاه علی بن ابی طالب استان قم در خصوص تمهیدات و مجموعه برنامه های ستاد برگزاری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: گروهی 20نفره متشکل از کمیته های  تخصصی به منظور هماهنگی و هم افزایی با قرارگاه شهید فهمیده در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلب اسلامی محل برگزاری بیست و هشتمین ساگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضور یافت و ضمن بازدید میدانی  بر اهتمام ویژه  در جهت برپایی هر چه باشکوه تر این مراسم تاکید کردند.

احمدوند با بیان اینکه کاروان هایی متشکل از اقشار مختلف استان قم در 14 خرداد هر سال در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)  شرکت می کنند خاطر نشان کرد: ستاد برگزاری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) امسال با تعداد بیشتری نسبت به سال قبل در این مراسم با شکوه شرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته در جلسات مختلف در ستاد ارتحال حضرت امام در سپاه استان به ریاست معاون هماهنگ کننده و در استان به ریاست معاون استانداری مقرر شد پذیرش داوطلبان شرکت در مراسم از طریق مساجد صورت بگیرد.

دبیر ستاد برگزاری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در استان قم با بیان اینکه در سال قبل حضور  10 هزار نفر از استان قم در این مراسم پیش بینی شده اما با استقبال صورت گرفته بیش از 12 هزار نفر در این مراسم شرکت کردند، اظهار کرد: به دلیل استقبال عمومی صورت گرفته آمار امسال نسبت به سال گذشته بیشتر شد.

احمدوند در پایان اخاطرنشان کرد: به دلیل تقارن مراسم بیست وهشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان تصمیمات اتخاذ شده ستاد با ملاحظه شرایط  ماه مبارک رمضان تدوین شده است./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات