۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۵۰۱۷۱۷
امام جمعه موقت بیرجند:

زمینه های رشد اخلاقی و معنوی در ماه رمضان فراهم است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه سخنرانی باید روح مخاطب را قانع کند، گفت: در ماه مبارک رمضان زمینه های رشد اخلاقی و معنوی و زمینه های به دست آوردن فضیلت ها و مکارم اخلاقی فراهم است.
ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام علیجان دلدار، امام جمعه موقت بیرجند امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، اظهار داشت: هدف از روزه گرفتن تنها گرسنگی و تشنگی کشیدن نیست بلکه هدف این است که بر خود مسلط شویم و گوش، اعضا و جوارح را گسترش دهیم.

وی گفت: اگر انسان تقوا داشته باشد همه کارها به درستی صورت می گیرد، باید نسبت به حقوق مردم و فقرا توجه داشت و روحیه برادری در بین انسان ها تقویت شود.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: انسان در ماه مبارک رمضان با گرسنگی و تشنگی بهتر می تواند فقرا و مستضعفان را درک کند، انسان نباید تنها به دنبال خواسته های خود باشد.

حجت الاسلام دلدار تصریح کرد: بک منبر خوب باید مطابق نیاز جامعه باشد و بیشتر به شبهاتی که دشمنان به آن ها دامن می زنند پرداخته و به نیازهای هر روز جامعه توجه کند.

وی با بیان اینکه سخنرانی باید روح مخاطب را قانع کند، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان زمینه های رشد اخلاقی و معنوی و زمینه های به دست آوردن فضیلت ها و مکارم اخلاقی فراهم است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه رمضان، ماه نزول قرآن است، خاطرنشان کرد: گرسنگی و تشنگی در این ماه سبب می شود روح پذیرش حقیقت در انسان ها زنده تر شود./880/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات