۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۰۲۱۰۷
با هدف پاسخ به سؤالات مبلغان؛

حجت الاسلام راستگو میهمان پویش حمایت از مبلغان دینی می شود

نخستین برنامه پرسش و پاسخ پویش حمایت از مبلغان دینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین راستگو از مبلغان برجسته حوزه برگزار می شود.
پویش حمایت از مبلغان دینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسن راستگو با حضور در پویش مجازی حمایت از مبلغان دینی، به سؤالات مبلغان پاسخ می دهد.

برپایه این گزارش، پویش حمایت از مبلغان دینی که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرده است، در راستای اهداف خود اقدام به برگزاری پرسش و پاسخ مجازی کرده است که حجت الاسلام والمسلمین راستگو از مبلغان برجسته حوزوی به عنوان نخستین کارشناس پاسخگوی سؤالات مبلغان خواهد بود.

استفاده از تجارب مبلغان شاخص حوزه، پاسخگویی به سؤالات مبلغان و برنامه ریزی در جهت استفاده از تجربیات ارزنده تبلیغی این مبلغان از جمله اهداف برنامه های پرسش و پاسخ به شمار می رود.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین راستگو از چهره های تبلیغی شاخص حوزه است که سال ها در زمینه تربیت مبلغ کودک و نوجوان فعالیت داشته و کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

لازم به یادآوری است مبلغان می توانند سؤالات و مطالب خود در موضوع مرتبط را به پویش حمایت از مبلغان دینی ارسال کنند تا پس از جمع بندی، پاسخ این سؤالات توسط حجت الاسلام والمسلمین راستگو ارائه و در اختیار مبلغان قرار گیرد.

گفتنی است، پویش مجازی حمایت از مبلغان دینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت خبرگزاری رسا و توسط جمعی از طلاب و مبلغان دینی و با همکاری و همفکری اساتید حوزوی راه اندازی شده است و علاقمندان برای پیوستن به این پویش می توانند به نشانی  https://t.me/joinchat/AAAAAEPaoUV1RI0n0snpTw مراجعه نمایند./872/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات