۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۰۲۴۵۲
امام جمعه بابلکنار تاکید کرد؛

لزوم توجه و تبیین فرهنگ شهادت در جامعه

امام جمعه بابلکنار با تاکید بر تبیین فرهنگ شهادت طلبی در جامعه، گفت: تا باور و اعتقاد قوی به شهادت در کشور وجود دارد ملت ما هیچگاه زیر بار ذلت ابرقدرت ها نمی رود.
عباس بابائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، امام جمعه بابلکنار امروز در جمع مسؤولان هیات های مذهبی این منطقه با اشاره به تهدیدهای اخیر نظام اسلامی از سوی حکام آل سعود، گفت: ایجاد ناتوی عربی، عبری و غربی و دو قطبی سازی در منطقه دستاوردی جز تضعیف امت اسلامی و تقویت آمریکا و نجات این کشور از بحران اقتصادی ما حصلی دیگر نخواهد داشت.

وی افزود: بیشترین منافع ایران هراسی در منطقه به نفع آمریکا است و این کشور از این مساله به عنوان یک حربه بهره می برد.

استاد حوزه علمیه با بیان این مطلب که اتهام دخالت ایران در امور منطقه یک اتهامی واهی است، خاطرنشان کرد: آمریکا در حالی ایران را متهم به دخالت در امور منطقه می کند که خود به وجود آوردن  و تقویت تکفیری ها و گروهکهای تروریستی نظیر داعش اعتراف نمود.

وی ادامه داد: خرید تسهیلات نظامی عربستان از آمریکا در حقیقت پرداخت نقدی هزینه حمایت آمریکا از جنایت های آل سعود است.

حجت الاسلام بابائیان ضمن اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در این خصوص، تصریح کرد: دشمنان در صورت کمترین غلطی علیه ایران سیلی محکمی از جانب نظام اسلامی خواهند خورد و دشمنان ملت ایران باید از تجربه های گذشته عبرت بگیرند.

وی تاکید کرد: ملت شجاع ایران با دستان خالی در طول 8 سال دفاع مقدس در برابر 30 کشور دنیا و ابرقدرت های شرق و غرب ایستاد و امروز با اتکال به خداوند متعال و جوانان غیور این کشور در کنار دانش پیشرفته نظامی خود درس عبرتی فراموش نشدنی به دشمنان خواهد داد.

امام جمعه بابلکنار با بیان تاثیر مهم فرهنگ شهادت طلبی در جامعه برای ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، گفت: دشمنان برای تضعیف جامعه دینی ما و کاهش قدرت ایستادگی ملت ما در برابر دشمنان فرهنگ شهادت طلبی را هدف گرفته اند.

وی ادامه داد: آنچه امروز نگرانی جامعه را فراهم کرده است کم توجهی و بی توجهی به فرهنگ شهادت در سطح مدارس ما است.

حجت الاسلام بابائیان خاطرنشان کرد: مسؤولان باید فرهنگ شهادت طلبی را به عنوان عنصری موثر برای مقاومت در کشور نهادینه کنند زیرا تا باور و اعتقاد قوی به شهادت در کشور وجود دارد ملت ما هیچگاه زیر بار ذلت ابرقدرت ها نمی رود./۲۰۲/۱۳۱۳/ب۱

ارسال نظرات