۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۰۲۷۲۴

اعضای شورای اداری بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

نخستین جلسه شورای اداری سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی با معرفی اعضای جدید برگزار شد.
شورای اداری بسیج رسانه آذربایجان شرقی شورای اداری بسیج رسانه آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، روح الله دهقان‌نژاد، مسؤول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی امروز در آئین معارفه شورای اداری این سازمان که در خانه تاریخی مجتهدی‌ها در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: ترکیب اعضای جدید شورای اداری از هر طیف، سلیقه و نگرش رسانه‌ای انتخاب شده است.

وی با بیان این‌که تکثر رسانه‌های استان را فرصتی برای توسعه و تعالی آذربایجان در عرصه‌های مختلف می دانیم، خاطرنشان کرد: تمامی فعالان در رسانه‌های مکتوب و مجازی استان همه دارای تخصص، تعهد و سیستم نظام‌مند و به‌روز هستند، اما بیش از گذشته نیازمند همدلی، همراهی و همرایی اهالی رسانه استان هستیم.

دهقان‌نژاد در ادامه با تبریک به اعضای منتخب هیأت رییسه خانه مطبوعات استان آذربایجان‌شرقی نیز گفت: هر مأموریتی که خانه مطبوعات دارد را برای خود می دانیم و سعی خواهیم کرد در کنار اعضای هیدت مدیره در جهت تحقق مطالبات صنفی و رسانه ای استان تلاش کنیم.

بنابر این گزارش، در ادامه این مراسم که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا همراه بود، احکام اعضای شورای اداری بسیج رسانه استان اعطاء شد که بر این اساس علی اصغری جانشین سازمان، احمد بادیران مدیر انجمن پیشکسوتان، محمد عزیزی‌راد مدیر مرکز اقشار رسانه‌ای و مرتضی شفیعی بعنوان مسؤول حلقه‌های صالحین منصوب شدند.

همچنین وحید زینالی بعنوان مدیر تحلیل و بررسی، داوود قریشی فرهنگی و اجتماعی، بخشعلی‌زاده رابط روابط عمومی‌ها، سرهنگ صمدزاده مسؤول طرح و برنامه، عادی جعفر موحد انجمن ورزشی نویسان، حمید محمدی مدیر مرکز تحقیقات و علوم رسانه و رامین نظامی خواه مسؤول تربیت و آموزش معرفی شدند.

بر این اساس، حجت الاسلام ابراهیمی؛ دبیر امر به معروف و نهی از منکر، قنبری مسؤول انجمن عکاسان خبری، امیر کریم‌زاد روابط عمومی، مسعود ابراهیمی راد اداری و پشتیبانی، نوید اسماعیلی فضای مجازی و رویا سلمانی بعنوان امور بانوان سازمان معرفی شدند./935/۲۰۴/ب2

 

ارسال نظرات