۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۵
کد خبر: ۵۰۲۷۵۴
مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن:

حضور ۴۰ موسسه حوزوی در نمایشگاه قرآن

مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن از حضور ۴۰ موسسه حوزوی در این دوره نمایشگاه خبر داد و گفت: در این دوره از ۵ اثر قرآنی جدید حوزه های علمیه رونمایی خواهد شد.
نمایشگاه قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن طیب حسینی، مدیر بخش حوزوی بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه بخش حوزوی امسال برای دوازدهمین سال در نمایشگاه حضور یافته است، اظهارداشت: اهداف این بخش معرفی استعدادهای بالفعل حوزویان و معرفی تحقیقات و پژوهش های قرآنی حوزه است.

وی با بیان اینکه هرساله حضور بخش حوزوی مرکب از حضور موسسات و مراکز حوزوی کشور است، تصریح کرد: این مراکز هرکدام دارای وظایفی هستند و امسال میزبان حدود 40 موسسه حوزوی هستیم.

طیب حسینی با بیان اینکه امسال بخش بانوان، بین الملل و رسانه حوزه را پررنگ تر کرده ایم، افزود: در بخش بین الملل؛ مراکز مهمی از قبیل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، جامعه المصطفی العالمیه که دارای بیش از 60 مرکز در جهان است و همچنین مراکز و موسسات وابسته به بخش بین الملل حوزه و شبکه ولایت تشکیل شده است.

مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن با بیان اینکه در بخش بانوان، مرکز مدیریت حوزه های علیمه خواهران حضور یافته است، گفت: امسال این بخش 80 اثر از تولیدات اخیر خود را در نمایشگاه ارائه کرده اند.

وی با بیان اینکه 20 برنامه جنبی امسال در بخش حوزوی پیش بینی شده است، گفت: یکی از برنامه های پرمخاطب بخش حوزوی، ارائه مشاوره با حضور مشاوران خواهر و برادر است که در زمینه های مختلف اخلاق، کودک و نوجوان، دعا، حدیث،پاسخ به شبهات، فرق و ادیان،خانواده و تربیت به ارائه مشاوره می پردازند.

طیب حسینی گفت: هر آنچه در این بخش به عنوان مشاوره ارائه می شود، بصورت مکتوب ثبت می شود و از بازدیدکنندگان نیز نظرخواهی می شود که در انتها بصورت نرم افزار جمع بندی می شود و درسایت های مراکز مختلف حوزوی نیز درج می شود

مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن با بیان اینکه نشست های تخصصی با حضور کارشناسان حوزوی با محوریت شعار«قرآن، اخلاق و زندگی» برگزار خواهد شد، تصریح کرد: 15 نشست تخصصی در این بخش برگزار می شود و در غرفه طلاب غیرایرانی نیز با رویکرد معرفی فعالیت های حوزوی مسلمانان این قشر به ارائه برنامه می پردازند و کشور خود را معرفی می کنند.

وی اضافه کرد: 5 اثر قرآنی جدید حوزوی در این دوره نمایشگاه رونمایی خواهد شد./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات