۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۰۳۰۳۴
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی:

جهان متأثر از اندیشه امام خمینی است

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی گفت: امروز غرب و شرق اروپا و تمام جهان تحت سیطره فکری امام خمینی (ره) و رزمندگان اسلام قرار دارد.
حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) عصر امروز با حضور پرشور عموم مردم در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی در این مراسم ابراز داشت: درود می فرستیم بر روح امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب که با مجاهدت و ایثار انقلاب اسلامی را به ثمر نشاندند.

وی تصریح کرد: لایحه کاپیتولاسیون عزت اسلام و مسلمانان را زیر سؤال می برد به گونه ای که ارزش و جایگاه سگ امریکایی از یک مسلمانان و انقلابی بالاتر بود اما امام خمینی (ره) با شجاعت و دعوت مردم به جهاد انقلاب را از سیطره غرب و شرق نجات داد و به ملت ایران اعتبار و ارزش بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی در ادامه افزود: توهین و بی احترامی به مسلمانان از توهین به کعبه بالاتر است، مسلمانان باید در جهان عزیز و مورد احترام باشند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عزت مخصوص اهل ایمان و مسلمانان است، دشمنان اسلام از عظمت و جایگاه اسلام در جهان وحشت دارند و در کمین است که اسلام را تضعیف کند و تحت سیطره خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام وقیح هستند و با پرده دری با یکدیگر متحد شده اند که اسلام را منزوی کرده و مسلمانان را تروریست معرفی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با بیان اینکه باید از فرامین خداوند متعال و رسول اکرم (ص) تبعیت کنیم گفت: در غیبت اولی الامر اطاعت ولی فقیه واجب است، در دوران غیبت باید به ولی فقیه مراجعه کرد زیرا ولی فقیه زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی مسلمان عزتش خدشه دار شود عزت اسلام نیز زیر سوال خواهد رفت امروز مسلمانان برای تداوم اسلام فدا می شود تا شریعت الهی تداوم یابد.

وی تأکید کرد: در دوران دفاع مقدس مسلمانان و رزمندگان از اسلام پاسداری کردند و اسلام را عظمت و عزت بحشیدند، امروز غرب و شرق اروپا و تمام جهان تحت سیطره فکری امام خمینی (ره) و رزمندگان اسلام قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی در پایان ابراز داشت: امام خمینی (ره) به خوبی آمریکا را شناخت و لقب شیطان بزرگ را به او نسبت داد زیرا امریکا به دنبال تسلط بر تمام جهان است و امروز اسلام در برابر این شیطان بزرگ ایستادگی می کند./۲۰۲/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات