۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۵۰۳۱۱۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

قیام ۱۵ خرداد از موثرترین عوامل بیداری در ملت ایران بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۵ خرداد آغاز رهایی ملت از زیر بار ظلم و ستم بود، گفت: قیام ۱۵ خرداد یکی از موثرترین عوامل بیداری در ملت ایران بود.
احمد رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم سالروز قیام 15 خرداد، اظهار داشت: روحانیت شیعه در طول تاریخ برای اینکه مفسر شعار هیهات منا الذله هستند همواره مورد حمله دشمن قرار داشته اند.

وی گفت: استعمار پیر از روحانیت سیلی خورد، از این رو رضاخان را فرستاد و رضاخان نیز مبارزه با روحانیت و مبارزه با حجاب را آغاز کرد و قصد داشت حجاب را از جامعه بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه آن چیزی که سبب حفظ نظام شده، الهی و معنوی بودن رهبران نظام است، افزود: این روزها باید در تاریخ نظام زنده بماند و نسل جوان بداند که برای این نظام چقدر هزینه شده است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه خون 250 هزار شهید و 18 هزار شهید ترور به پای درخت این نظام ریخته شده است، تصریح کرد: اقتدار، آرامش و امنیت امروز جامعه به برکت خون شهدا است.

وی ادامه داد: عرب های شکم پرست سعودی برای استقبال از ترامپ میلیون ها دلار به پای وی ریختند آن وقت این عبد ذلیل ادعا دارد که به ایران حمله خواهیم کرد، شما غلط می کنید که ایران را بزنید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: 15 خرداد 42 خروجی بزرگی داشت و آن خروجی نیز 22 بهمن 57 بود که انقلاب اسلامی تثبیت شد و به پیروزی رسید.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه 15 خرداد آغاز رهایی ملت از زیر بار ظلم و ستم بود، اظهار کرد: قیام 15 خرداد یکی از مؤثرترین عوامل بیداری در ملت ایران بود.

وی افزود: حضور مردم در صحنه و همراهی مردم با امام، رهبری و نظام و مذهب و دین سه عنصر مهم در قیام خونین 15 خرداد بود که سبب شد نظام اسلامی به پیروزی برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال نفوذ و تحریف نظام و انقلاب هستند، گفت: باید با هوشیاری و بصیرت توطئه های دشمنان را خنثی کنیم./880/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات