۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۵۰۳۸۸۵
امام جمعه همدان:

خلأ حجت الاسلام اسدی در حوزه علمیه همدان قابل جبران نیست

امام جمعه همدان گفت: در زمینه علمی در حوزه علمیه استان همدان کسی را نداریم که خلأ علمی حجت الاسلام اسدی را جبران کند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان امروز در جمع مبلغان حوزه علمیه همدان با اشاره به جایگاه استاد فقید حجت الاسلام والمسلمین اسدی در حوزه علمیه همدان گفت: این استاد مرحوم از جمله افرادی بود که هم در تدریس و هم در تربیت شاگردان موفق بود.

امام جمعه همدان بیان کرد: آن مرحوم در عرصه تبلیغ و منبر بسیار موفق و به شدت اهل مطالعه و تحقیق بود و مطابق علمیت دیانت را پرورش داده و یک روحانی متدین، مقید و خودساخته بود.

وی با اشاره به معنویت حجت الاسلام والمسلمین اسدی ابراز داشت: وی متخلق به اخلاق الهی بود و به تمام معنا روحانی جامعه الاطراف بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نفس گیرا و بیان دلنشین وی از یک سو و بهره گیری از منابع علمی مختلف در تدریس و تبلیغ او را به عنوان یک روحانی نمونه در جامعه معرفی کرده بود.

امام جمعه همدان در ادامه به جایگاه علمی این استاد فقید اشاره کرد و گفت: در زمینه علمی در حوزه علمیه استان همدان کسی را نداریم که خلأ علمی ایشان را جبران کند.

وی افزود: در عرصه منبر، تبلیغ و تدریس جای خالی وی احساس می شود و این مصیبت وارده را به علمای استان همدان و حوزه های علمیه و خاندان ایشان تسلیت عرض می کنم./202/979/ب1

ارسال نظرات