۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۵۰۳۹۶۳
امام جمعه خرم آباد:

اقدامات وقیحانه تکفیری ها در اراده ملت ایران خللی وارد نمی کند

نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی با محکوم کردن حادثه تهران، گفت: اقدامات وقیحانه تکفیری ها در اراده ملت ایران خللی وارد نمی کند.
حملات تروریستی در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، با صدور پیامی حادثه تروریستی تهران را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در اثر اقدام تروریستی ددمنشانه نوکران و سرسپردگان و جاهلان قرن در تهران، موجب جریحه دار نمودن قلوب پاک هموطنان شد.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پی حادثه تهران افزوده شده است: این تکفیریان وحشی و سردمداران گرگ صفت آنان خوب بدانند با این اقدامات وقیحانه، خللی در اراده مردم ایران اسلامی ایجاد نخواهد شد.

در این پیام آمده است: مطمئنا مدافعان حریم امنیت کشور جواب این حرکت غیرانسانی و وحشیانه را مقتدرانه به زودی خواهند داد.

در ادامه این پیام نماینده ولی فقیه در لرستان افزوده است: حملات تروریستی در تهران، همه ما را عزادار کرد ولی بر وحدت و اراده پولاین ملت تأثیر نخواهد گذاشت.

امام جمعه خرم آباد در این پیام ابراز کرده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و ملت عزیز ایران اسلامی، از درگاه خداوند سبحان برای خانواده های گرانقدر شهدای این حادثه تروریستی، به ویژه شهدای لرستانی، شهیده هانیه اکبریان و شهیده مهدیه هراتی، صبر و اجر خواهانم و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این حادثه دارم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان این پیام از نیروهای جان برکف امنیتی و انتظامی که با هوشیاری و ایثار مانع انجام اهداف از پیش تعیین شده این جانیان شدند تشکر و قدردانی کرد./۲۰۴/۹۴۵۱/ب۱

ارسال نظرات