۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۵۰۴۰۰۷
مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

اقدام وقیحانه تروریست های تکفیری از روی درماندگی بود

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری، اقدام تروریست های تکفیری در حمله به مجلس و مرقد امام راحل را حرکتی وقیحانه و از روی درماندگی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز حادثه اخیر در تهران را محکوم کرد و اظهار داشت: خانه ملت و مرقد امام راحل مورد حمله تروریستی گروهک‌های تکفیری قرار گرفت که نشان می دهد که دشمنان آرمان‌ها و اصول بنیادین مردم ایران را هدف قرار داده‌اند.

وی راه مبارزه با تروریسم را تأکید بر ارزش‌های دینی و شیعی دانست و خاطرنشان کرد: ترور در مقابل اراده ملتی که سلاحی چون شهادت دارند و با اقتدار تمام با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه صحنه ها مقتدرانه و سرافراز بیرون آمده است، هیچ تاثیری ندارد.

امام جمعه جلفا با بیان این‌که تروریست های تکفیری و حامیان منطقه‌ای و غربی آنها تاوان سختی خواهند داد، ادامه داد: خون به ناحق ریخته شهدا، ملت ایران را بیش از گذشته مصمم کرده تا در کنار دیگر ملت های مظلوم جهان برای ریشه کن شدن تروریسم منطقه‌ای و بین‌المللی وحدت و انسجام داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری حادثه  تهران را در ادامه همان خط ترور منافقان دهه 60 دانست و گفت: دشمنان روزی اقدام به ترور مسؤولان عالی‌رتبه نظام، روزی دانشمندان، اندیشمندان، افراد متدین و انقلابی و امروز سلاح به روی مردم عادی می گشایند، تا نشان دهد برای تحقق اهداف شوم خود به هیچ صراطی استوار نیستند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، اقدام تروریست های تکفیری را حرکتی وقیحانه و از روی درماندگی عنوان کرد و افزود: جانفشانی، ایثار و عمل در لحظه نیروهای اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و سپاه جای تقدیر ویژه دارد، با وجود چنین نیروهای آگاه و دلاوری دشمنان هیچ امیدی برای براندازی نظام ندارند.

وی با تأکید بر این‌که مردم ایران با قدرت تمام و نیروهای امنیتی و نظامی برای مقابله با همه ابعاد تروریسم در داخل و خارج از کشور آمادگی کامل دارند، افزود: امروز جنگ رزمندگان در سوریه و عراق مبارزه با تروریسم است و هرجا که امروز به عنوان مدافعان حرم حضور دارند، نماد عینی مبارزه با تروریسم است.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با اشاره به این‌که تروریست های تکفیری انسان را بدون در نظر گرفتن ملیت، نژاد و زبان تنها به خاطر انسان بودنشان به خاک و خون می کشند، تصریح کرد: به یقین مدافعان حرم چنان برخوردی با گروه های تروریستی خواهند کرد که دیگر هیچ آدم‌کشی جرات کشیدن اسلحه به ملت ملت ایران را نداشته باشد./935/ 302/ص

 

ارسال نظرات