۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۵۰۴۰۳۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

حوادث تروریستی در تهران وحدت مردم را بیشتر کرد

حجت الاسلام سروستانی با بیان اینکه نظام ما دینی است گفت: مردم ایران اسلامی در این نظام پای آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستاده اند و چنین حوادثی که با هدف ایجاد رعب و وحشت است نه تنها باعث عقب نشینی مردم نمی شود بلکه اتحاد و وحدت آنها را بیشتر و شجاع تر می کند.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر عملیات تروریستی در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد و گفت: در نظام اسلامی شاهد حرکات فجیعی از ناحیه دشمن بودیم و افرادی همواره به دنبال ایجاد دست اندازهایی در نظام بودن اما نتیجه عکس نگرفتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه نظام ما دینی است اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در این نظام پای آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستاده اند و چنین حوادثی که با هدف ایجاد رعب و وحشت است نه تنها باعث عقب نشینی مردم نمی شود بلکه اتحاد و وحدت آنها را بیشتر و شجاع تر می کند.

وی با تقدیر از تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور اظهار داشت: امروز کسانی را داریم که در داخل کشور حافظ این مملکت هستند و در دفاع از مسلمان در بیرون از مرزها دشمنان را زمین گیر کرده اند که لازم است همه ما قدردان این نعمت الهی باشیم.

حجت الاسلام سروستانی افزود: در عملیات تروریستی تهران شاهد کسانی بودیم که جان خود را کف دست گذاشتند و به مبارزه با تروریسم پرداختند و جان بر کف شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه امروز نیاز اصلی کشور وحدت با محوریت ولایت و تبعیت از آن است گفت: فاصله گرفتن از این به معنای انحراف از خط ولایت است؛ باید همه زیر چتر ولایت این مسیر را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه نظام ما نظامی آبدیده است و این حرکت های مذبوحانه تاثیری در ادامه راه آن ندارد تاکید کرد: اقتدار نظام باعث شده تا امروزه نقش ایران را در جامعه جهانی بیشتر ببینیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: خاندان آل سعود به عنوان کسانی که قاتل مسلمانان هستند ننگی را ایجاد کرده اند که راهی جز نابودی و ریشه کنی آنها نیست و قطعا پیروزی ازآن اسلام است؛ اگر ملت های مسلمان متحد شوند کسانیکه در مسیر استکبار جهانی حرکت می کنند به ضلالت و گمراهی دچار خواهند شد./833/  302/ص

ارسال نظرات