۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۵۰۴۰۷۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حادثه تهران با هدف سرپوشی بر ناکامی‌ها تکفیری‌ها در سوریه و عراق صورت گرفت

مولوی سلامی، حادثه تهران را نتیجه ناکامی های، تکفیری‌ها در سوریه و عراق دانست.
مولوی سلامی

مولوی نذیراحمد سلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان در خصوص حادثه تهران گفت: تکفیری‌ها پس از اینکه در سوریه و عراق به اهداف خود نرسیدند، خواستند با این اقدام سرپوشی بر ناکامی‌ها خود بگذارند.

نماینده خبرگان رهبری بیان کرد: با آمدن ترامپ به منطقه و ملاقات با حکام سعودی، تکفیری‌ها تقویت شدند و چون احساس کردند که آمریکا و عربستان به آنها کمک می‌کنند با نمک به حرامی خود نشان دادند که از داشته های خود در موارد مورد تأیید این دو هم پیمان استفاده می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه تروریست‌ها هرگز به اهداف خود نرسیدند و نخواهند رسید اظهار داشت: این اقدامات چندین سال در منطقه در حال رخ دادن است اما تاکنون جرأت حمله به میهن عزیز ما را نداشتند و از این پس نخواهند داشت؛ مردم ما در طول نزدیک به چهار دهه چنین حوادثی را تجربه کردند و در تمام این حوادث نظام پیروز بوده‌اند.

مولوی سلامی عنوان کرد: دشمنان با این ترفندها نمی‌توانند اختلافی در میان لایه‌های مختلف جامعه ایران بوجود آورند زیرا هر زمان که دست به شرارت زده‌اند انسجام ملت بیشتر شده و نفرت مردم نسبت به تروریست‌ها افزایش یافته است.

وی با اشاره به نقش نیروهای امنیتی در حادثه تهران ابراز داشت: نظام ما با وجود تمام شاخه‌های امنیتی مانند انتظامی، بسیج و سپاه همواره بیدار است و نمی‌گذارد دشمن از آب گل آلود ماهی بگیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نیروهای امنیتی ما اعم از سپاه و وزارت اطلاعات در مجلس و حرم امام کاری انجام دادند که باید در تاریخ با آب طلا ثبت شود زیرا دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند./831/ 302/ص

 

ارسال نظرات