۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۵۰۴۱۰۳
شیخ ماهر حمود:

دشمن جلوه دادن ایران بهترین هدیه به رژیم صهیونیستی است

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت تصریح کرد که دشمن جلوه دادن ایران بهترین هدیه به رژیم صهیونیستی است.
ماهر حمود، دبيرکل اتحاديه علماي حامي مقاومت اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه علمای مقاومت در خطبه های نماز جمعه مسجد قدس صیدای لبنان درباره آخرین تحولات منطقه گفت: آنچه در منطقه رخ می دهد از نتایج نشست عربی ـ آمریکایی در ریاض است که یک توطئه برای سرقت ثروت های نفتی کشورهای عربی و تحقق امنیت رژیم صهیونیستی به شمار می آید.

وی افزود: دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بر پول تمرکز کرده است و بدینوسیله به منتقدان خود در آمریکا می گوید که توانست بر ذخیره های نفتی کشورهای عربی منطقه قائق آید.

این عالم اهل تسنن تأکید کرد که قطر با پرداخت مبلغی برابر با مبلغ پرداخت شده از سوی عربستان سعودی بر این بحران فائق می آید و به مشکل پایان می دهد.

شیخ ماهر حمود ادامه داد: اگر این مساله محقق نشود ترامپ به دو هدف خود یعنی فشار علیه حماس و پایان حضور این جنبش در قطر یا سوق دادن همگان به جنگی ویرانگر و کشنده خواهد رسید.

وی اظهار داشت که در این صورت آمریکا می تواند تخریب و ویرانی در سوریه و عراق و لیبی و یمن را به سایر کشورهای منطقه منتقل کند به گونه ای که این کشورها دیگر نمی توانند تا سالها به جنگ و حتی تهدید شفاهی اسرائیل بپردازند.

رییس اتحادیه علمای مقاومت اظهار داشت که در صد سالگی معاهده بالفور (تایید برپایی رژیم صهیونیستی از سوی انگلیس) هم اکنون بهترین هدیه از سوی اعراب و مسلمانان یعنی سوریه تجزیه شده و عراق و مصر بحران زده به رژیم صهیونیستی تقدیم و ایران به عنوان دشمن و اسرائیل به عنوان دوست معرفی می شود./980/ب901/د

ارسال نظرات