۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۵۰۴۲۴۶
اولاد قباد:

مانند کشورهای اسلامی به ماه رمضان به صورت ویژه نگاه کنیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه در ماه مبارک رمضان از سوی کشورهای اسلامی گفت: ما نیز باید همانند ترکیه و مالزی برنامه های شاد و ویژه برای ماه مبارک رمضان داشته باشیم.
قباد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، فریده اولاد قباد، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکریم ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان یکی از بافضیلت ترین ماههای خداست و از ارزش بالایی برخوردار است.

وی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان نزول قرآن اتفاق افتاده است و خیرات و برکات در این ماه به سمت انسانها جاری و ساری است.

اولاد قباد با اشاره به میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ماه مبارک رمضان گفت: خوشبختانه در ایام میلاد امام حسن مجتبی برنامه های شادی از سوی دستگاهها و همچنین صداوسیما اجرا می شود ولی از نظر ما این برنامه ها باید در تمامی ایام ماه مبارک رمضان باشد و مختص ایام میلاد امام حسن مجتبی (ع) نباشد.

این عضو کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: ما شاهدیم در کشورهای اسلامی نظیر ترکیه و مالزی به ماه مبارک رمضان به صورت ویژه نگاه می شود و جشنواره ها و برنامه های شاد و ویژه در این ماه در این کشورها بسیار زیاد است و قطعاً برای کشور اسلامی ما نیز باید اینگونه عمل شود.

وی ادامه داد: اینکه ما به صورت ویژه به ماه مبارک رمضان نگاه کنیم نگاه ویژه مجلس و کمیسیون فرهنگی، وزارت ارشاد و صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی کشور را می طلبد که انها برنامه ای درخور شان این ماه داشته باشند.

این نماینده مردم تهران در خانه ملت تاکید کرد: ما معتقدیم در کنار برنامه های شاد شان مسایل دینی نیز رعایت شود تا ما بتوانیم بهترین بهره را از این برنامه ها داشته باشیم و این ما را از حالت کسالت و عادی بودن خارج کنیم.

اولاد قباد گفت: روانخوانی و روخوانی قرآن و درک درست از مفاهیم آیات قرآن می تواند به این شادابی و نشاط کمک کند و ما می توانیم به کمک قرآن و عترت این شادابی را به مردم منتقل کنیم البته این نیازمند هماهنگی همه دستگاهها و مجلس است./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات