۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۵۰۴۲۹۸

نتایج مرحله سوم و چهارم دوره حدیث‌خوانی «اصول کافی» اعلام شد

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) از اعلام نتایج مرحله سوم و چهارم دوره حدیث‌خوانی «اصول کافی» خبر داد.
اصول کافی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهرا، حجت الاسلام «علیرضا حاجی زاده»، معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا‌(س) با اعلام این خبر گفت: سلسله‌ مسابقات غیرحضوری «اصول کافی» به همت اداره قرآن و حدیث به صورت غیرحضوری و با هدف معرفت‌افزایی و انس طلاب با منابع معتبر حدیثی در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات با استقبال جمعی از طلاب حضوری، غیر حضوری و طلاب حوزه‌های علمیه اصفهان و کاشان از متن باب‌های دعا و علم از کتاب شریف «اصول کافی» برگزار شده است و نتایج مرحله سوم و جهارم آن به اطلاع شرکت‌کنندگان این مسابقه می‌رسد.

حجت الاسلام حاجی زاده اظهار داشت: با توجه به تمهیدات انجام گرفته، علاقه‌مندان جهت شرکت در این سیر مطالعاتی می‌توانند به شرط ارائه پاسخ‌نامه مرحله اول تا هفتم تا ۱۰ تیرماه به شرکت‌کنندگان سیر مطالعات غیرحضوری اصول کافی بپیوندند.

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) در پایان با اعلام اسامی برگزیدگان مرحله سوم و چهارم این دوره یادآور شد: برگزیدگان جهت دریافت هدایای خود میتوانند تا ۱۵ خردادماه به سرای ثقلین مراجعه کرده یا با شماره ۳۲۱۱۲۳۵۵  تماس بگیرند./968/د۱۰۲/ی

 

 

ارسال نظرات