۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۵۰۴۵۳۱
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه:

اقدامات تروریستی خللی در عزم ملت ایجاد نمی کند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این گونه اقدامات به هیچ وجه نمی تواند آرمان هایی که مردم ما چه در بعد فرهنگی و چه در بعد نظامی دنبال می کنند را به چالش بکشد.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار برگزار کنندگان یادواره شهدای« دروازه ری» با بیان اینکه احیای نام و یاد شهدا کار بسیار ارزشمندی است و باید مردم هم به آن توجه داشته باشند، گفت: برگزاری این یادواره ها در یادآوری اهداف شهداء به مردم و به ویژه نسل جوان نقش بسیار مؤثری دارد.

وی افزود: مهم ترین رسالت جامعه امروز در مقابل شهداء عمل به وصایا و تحقق اهداف شهداء است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: در این گونه محفل ها باید از کسانی دعوت شود که راه و هدف شهدا را دنبال می کنند و همچنین کسانی باید در این محافل حضور داشته باشند که ارزش والای شهدا را می شناسند.

آیت الله سعیدی ادامه داد: دشمنان ما همیشه در تلاش بوده اند مباحثی را که برای مردم ایران ارزشمند و قابل احترام است را مورد هدف خود قرار دهند؛ همانگونه که در روزهای اخیر ترور های ناکامی که در مرقد مطهر امام راحل و ساختمان مجلس اتفاق افتاده نشان دهنده این است که دشمنان با اهداف و آرمان هایی که امام راحل داشتند و همچنین با مردم سالاری که در ایران اسلامی برقرار است مشکل دارند.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این گونه اقدامات به هیچ وجه نمی تواند آرمان هایی که مردم ما چه در بعد فرهنگی و چه در بعد نظامی دنبال می کنند را به چالش بکشد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه ادامه داد: اگر بعد از ۳۸ سال این مملکت روی پای خود ایستاده و بر آرمان هایی که دنبال می کند ثابت قدم است، تکیه بر مردم دارد و این مساله مهمی است و باید دقت کرد که نظام ما در عرصه داخلی کاری کرده که ارتباط با مردم کم نشود و با کمک این مردم به اهداف والایی که شهیدان و امام راحل دنبال می کردند و به آیندگان توصیه کردند، برسد./968/پ۲۰۴/ج

ارسال نظرات