۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۰۴۶۰۳
با حضور مردم و مسؤولان:

پیکر بانوی شهیده رنجبری زاده در بندرعباس تشییع شد

پیکر بانوی شهیده فاطمه رنجبری زاده از امامزاده سید مظفر(ع) تا صداوسیمای مرکز خلیج فارس در بندرعباس تشییع شد.
تشییع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، فاطمه رنجبری زاده تمبانویی بانوی بسیجی مینابی از مراجعان روز چهارشنبه هفته گذشته مجلس بود، که به دست جنایتکاران وابسته به گروهک تروریستی داعش در حادثه حمله به ساختمان اداری مجلس شواری اسلامی به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر این بانوی هرمزگانی امروز (دوشنبه) راس ساعت ۸:۰۰ صبح از مقابل امامزاده سیدمظفر(ع) به سمت صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس برگزار و جهت تشییع و تدفین راهی شهرستان میناب شد.

این شهیده با نام کامل «فاطمه رنجبری‌زاده تمبانویی» اهل میناب استان هرمزگان است‌. در جریان حمله تروریستی اخیر تهران ۱۷ نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند که هویت یک بانو شناسایی نشده بود، پیکر این بانوی مینابی بعد از سیر مراحل قانونی از طریق پرواز شب گذشته (21 خرداد) وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان در این مراسم گفت: حادثه تروریستی چهارشنبه گذشته تهران خفت و خواری دشمنان اسلام و کشور را نشان می‌دهد.

سردار ترابی افزود: حمایت از ولایت فقیه؛ عزت و انسجام ملی از مهمترین پیام های این حادثه تروریستی است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در حاشیه این مراسم، گفت: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردم به وجود آمده است و قدرت خود را در سایه الطاف الهی و با حمایت مردم کسب کرده است.

سردار رضا ترابی افزود: این حرکت‌های تروریستی که در سال‌های اولیه انقلاب اسلامی هم وجود داشت، هیچ مانعی برای پیشرفت و حرکت ایران اسلامی نبوده و نخواهد بود.

وی اضافه کرد: این حرکت تروریستی در تهران نمی‌تواند باعث کند شدن حرکت انقلاب اسلامی‌شود و باعث عزت، انسجام و وحدت بیشتر مردم در برابر استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان نیز در این مراسم گفت: پیکر این بانوی شهید ساعت ۱۷ امروز در گلزار شهدای میناب، زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

محمد رضا پاکدامن افزود: مراسم تشییع پیکر بانوی شهید فاطمه رنجبری زاده در میناب نیز عصر امروز از مسجد امام این شهرستان تا گلزار شهدا تشییع می‌شود.

نمایندگان مجلس شهادت بانوی مینابی در حادثه تروریست را تسلیت گفتند

سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران شهادت بانوی مینابی در حادثه تروریستی مجلس را تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت سیدمصطفی ذوالقدر و سیده فاطمه ذوالقدر آمده است: ولَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ، و مپندارید کسانی راکه کشته شده اند در راه خدا مرده اند،بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

شهادت سرکار خانم فاطمه رنجبری‌زاده، بسیجی والا مرتبت، مومنه و انسانی وارسته از خطه جنوب، در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی را از صمیم قلب خدمت رهبر معظم انقلاب ومردم شهید پرور، ولایت مدارومؤمن شهرستان میناب تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن، صبری می خواهد عظیم، خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء سلام الله علیها محشور کند و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

به وعده خداوند، انشا الله دشمنان و متجاوزان کوردل در آتشی سخت گرفتار خواهند شد.

گفتنی است، «فاطمه رنجبری‌زاده تمبانویی» بانوی اهل میناب که از مراجعین روز چهارشنبه مجلس بوده، در میان شهدای حادثه تروریستی مجلس بوده و هویت وی از سوی خانواده‌اش شناسایی شده است و مدت ۱۰سال در تهران سکونت داشته است.

پیش از این نام یک زن ناشناس در میان ۱۷ شهید حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) وجود داشت./101/851/ب1

ارسال نظرات