۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۵۰۴۸۰۰
با حضور مسؤولان کشوری؛

مراسم ترحیم همسر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد

مراسم ترحیم مرحومه ریخته گر زاده، همسر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با حضور مسؤولان کشوری و استانی در مشهد برگزار شد.
تشییع پیکر همسر آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد مراسم ترحیم مرحومه سکینه ریخته گر زاده، همسر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی شامگاه دوشنبه در مهدیه خیابان امام رضای مشهد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، جمعی از مسؤولان و روحانیان کشوری و استانی و با حضور جمع کثیری از اقشار مردم ولایتمدار برگزار شد، آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران به سخنرانی پرداخت.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به نقش زن در فرهنگ سازی، گفت: بانوان و زنان در اسلام پشتوانه فرهنگ و جهاد هستند و این سنگرنشینان سنگر عفاف، اگر در دوران دفاع مقدس مردان خود را روانه جبهه نمی کردند قطعا نمی توانستیم در برابر دشمن مقاومت کنیم.

وی بخشی از موفقیت امام خمینی(ره) را وجود همسری شریف و فداکار در کنار ایشان دانست و افزود: هر رهبر و مجاهد موفقی همچون امام خمینی(ره) در کنار خود بانویی مجاهد و موفق دارد که اگر آن مجاهدت بانو نباشد آن رهبر و مجاهد نیز در مجاهدت خود موفق نخواهد بود، وجود همسری صبور و انقلابی در کنار آیت الله علم الهدی اثر خود را در فعالیت های انقلابی ایشان نشان داد.

گفتنی است، مجلس ترحیم دیگری از سوی آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان نیز روز چهارشنبه از ساعت 21 در رواق کوثر حرم منور رضوی دایر خواهد شد./933/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات