۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۵۰۴۸۰۲
دبیر حزب موتلفه اسلامی همدان هشدار داد؛

تمرکز دشمن برای جداسازی مفهوم مهدویت و شهادت در سطح کودک و نوجوان

حجت الاسلام فلاحی با انتقاد از کسانی که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را زمینه ساز خشونت طلبی دانش آموزان می دانند، یادآور شد: فرهنگ عاشورا در روح و کالبد مردم این سرزمین عجین شده است.
احمد حسین فلاحی

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت از فرهنگ عاشورا نشات گرفته است.

وی با اشاره به وقایع روز عاشورا افزود: نگاه به مقوله های مختلف اجتماعی،  سیاسی و فرهنگی از دیدگاه فرهنگ عاشورایی باعث سربلندی، عزت، آزادگی و استقلال میشود.

حجت الاسلام فلاحی همچنین با اشاره به استعمار انگلستان در هند تصریح  کرد: در زمان اشغال هند توسط انگلستان، گاندی توانست با الهام از معارف و تفکرات عاشورایی، هند را از آفات بسیاری نجات دهد.

وی در ادامه با انتقاد از کسانی که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را زمینه ساز خشونت طلبی دانش آموزان می دانند، یادآور شد: فرهنگ عاشورا در روح و کالبد مردم این سرزمین عجین شده و نمی توان این فرهنگ را از آنان جدا کرد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان گفت: لیبرال هایی که با فرهنگ اسلامی آشنا نیستند و فرهنگ را فقط فرهنگ غربی می دانند به دنبال القاس این مفهوم و راهی برای نفوذ و ضربه زدن به کشور هستند.

وی با اشاره به عدم استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی ابراز داشت: شبکه های اجتماعی و همچنین شبکه های ماهواره ای و معاند برای جدا کردن دو مفهوم مهدویت و شهادت در بین کودکان، نوجوانان و جوانان، تمام تمرکز خود را قرار داده اند.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به آیات و روایاتی درباره نوع دوستی و ایثار افزود: مسلمان آزادی‌خواه نمی تواند نسبت به مسائل پیرامونش بی تفاوت باشد.

وی در پایان با انتقاد از مسؤولین و دولتمردان در امضاس سند 2030 ابراز داشت: مغایرت این سند با فرهنگ عاشورایی و ایرانی اسلامی، خود گواه بی هویت بودن، بی سند بودن و بی ارزش بودن سند 2030 است./979/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات