۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۰۴۸۴۶
رییس تبلیغات اسلامی دلفان:

شب قدر بهترین فرصت برای خودسازی است

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان شبهای قدر را فرصتی برای خلوت کردن و راز و نیاز با خداوند برشمرد و گفت: این شبها اوج بندگی و بهترین زمان برای خودسازی است.
شب قدر

حجت الاسلام علی شاهیوندی، رییس تبلیغات اسلامی دلفان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ماه مبارک رمضان آغازی برای خودسازی بوده و شبهای قدر تکمیل کننده آن است.

وی شب قدر را شب دعا و معنویت خواند و افزود: خداوند متعال در شب قدر حوادث یک سال انسان را تقدیر می ‏کند.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان یادآور شد: در این شب زندگى، مرگ، رزق، سعادت و شقاوت انسانها مقدر می شود و باب توبه در این شب به روی همه بندگان باز است و انسان با توبه به درگاه الهی می تواند مسیر تازه ای در زندگی خویش آغاز کند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان 40 مبلغ به مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام شده است، افزود: این مبلغان در برگزاری مراسم لیالی قدر حضوری فعال خواهند داشت.

حجت الاسلام شاهیوندی با بیان اینکه فرصت یک ماهه رمضان از ارزشمندترین فرصت هایی است که مبلغان می توانند از آن بهره ببرند، اظهار داشت: این قشر با استفاده از برنامه تبلیغی که در اختیار دارند می توانند در جهت بصیرت بخشی به جامعه نقش آفرین باشند.

وی تلاوت قرآن به صورت روزانه یک جزء، دعاهای وارده در ماه رمضان، دعای سحر ماه رمضان، نمازهای جماعت، بیان احکام و تفسیر قرآن را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که با حضور مبلغان در مساجد شهرستان دلفان برگزار می شود.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با اشاره به اینکه مردم در ماه مبارک رمضان بیشتر از دیگر ماه های سال آمادگی پذیرش مطالب تبلیغی را دارند، اظهار داشت: در این راستا مبلغان باید با آگاهی بیشتری محور سخنرانی های خود را انتخاب کنند./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات