۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۵۰۵۵۵۴
حجت الاسلام والمسلمین تقوی:

رسالت نماز جمعه بصیرت افزایی است

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بصیرت افزایی را رسالت مهم نماز جمعه خواند و گفت: ایجاد وحدت، تقویت معنویت و پشتیبانی از نظام در سایه وحدت صورت می گیرد که باید مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام تقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، امشب در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان با تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) گفت: به گفته امام علی(ع) مردم به فرمانروایان و مدیران بیشتر شبیه هستند تا پدرانشان و این به معنای این است که اخلاق، رفتار، منش، زندگی و سلوک مدیران در جامعه فرهنگ‌ساز است.

وی با بیان اینکه به ثمر نشستن کارها نتیجه همراهی و همکاری است، رمز پیروزی و موفقیت در هر کار وحدت است.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه وحدت و همدلی مسؤولان موجب تقویت وحدت بین مردم می شود، خاطرنشان کرد: وجود صمیمیت بین مسؤولان این فرهنگ را به جامعه نیز القا خواهد کرد.

وی نقش اصلی مدیران را خدمت به مردم خواند و یادآور شد: خدمت‌گزاران با استفاده از امکانات بیت‌المال باید در جهت ارائه خدمات به مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه پذیرفتن مسؤولیت سنگین است، یادآور شد: نظام دستاورد انقلابی بزرگ و یادگار امام خمینی(ره) و خون هزاران شهید است، اگر غفلتی صورت پذیرد خیانت در حق همه اینها است.

وی کار در نظام جمهوری اسلامی ایران را ارزشمند خواند و اظهار داشت: در انجام مسؤولیت ها باید مسؤولیت پذیر باشیم و در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه مردم نظام جمهوری اسلامی به توطئه ها و دسیسه های دشمن توجه نمی کنند، خاطرنشان کرد: هر چه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تبلیغات منفی بیشتری انجام داد، مردم و نظام رشد بیشتری کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور اخیر مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار و پایبندی مردم به نظام و آرمان های والای انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی بر تقویت نیروهای مسلح کشور تأکید کرد و گفت: اگر امروز امنیت بر جامعه حاکم است از برکت وجود این نیروهای قدرتمند است.

وی با بیان اینکه بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی از ارکان­ قدرتمند این نظام هستند، عنوان داشت: هر حرکت و سخنی که بخواهد نیروهای ما را که در بخش امنیت تلاش می­ کنند تضعیف کند، نظام و ملت را تضعیف کرده است.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ایجاد وحدت، تقویت معنویت، پشتیبانی از نظام، بصیرت ‌افزایی و تبیین توطئه‌های دشمن را از رسالتهای نماز جمعه خواند و گفت: این مهم در سایه وحدت و همدلی مردم و نظام اتفاق می­ افتد./۲۰۲/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات