۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۵۰۵۶۵۲
آیت‌الله سلیمانی:

تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برای جوانان یک ضرورت است

امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: تبیین ارزش‌های انقلابی و گفتمان انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان، یک ضرورت است؛ نوری که انقلاب اسلامی به وجود آورده است، باید بر تمام جهان بتابد.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه امروز، 26 خرداد در مصلی قدس، ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان علی(ع)، گفت: امروز سالروز شهادت شخصیتی است که نماد حقانیت و عدالت است و تا ابد، الگوی حکومت عدل و ایمان و ایثار خواهد بود.

وی با اشاره به شهادت شهید حسن عشوری، سرباز گمنام زمان(عج) که در درگیری با تروریست‌های گروهک انصار الفرقان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، اظهار کرد: ایشان یک جوان بسیجی، مؤمن و انقلابی بود و از این به بعد، سالروز شهادت امام علی(ع)، سالروز شهادت این جوان متدین نیز قلمداد می‌شود.

امام جمعه شهرستان زاهدان افزود: تروریست‌های تکفیری می‌خواهند منطقه را ناامن کنند تا از پیشرفت و توسعه پایدار سرزمین‌های اسلامی جلوگیری شود، اما به یاری خدا، همیشه نقشه‌هایشان نقش بر آب می‌شود.

وی ادامه داد: تروریست‌های گروهک انصار الفرقان برای تخریب، انفجار و کشتار مسلمانان، بیش از 600 کیلوگرم مواد منفجره را آماده کرده بودند که به برکت وجود فرزندان غیور کشور، انفاس قدسی و دعای رهبری انقلاب، در محقق کردن توطئه خود ناکام ماندند.

آیت‌الله سلیمانی در ادامه با اشاره به دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری، بیان کرد: مقام معظم رهبری به جوانان اعتماد خاصی دارند و در دیدار اخیرشان از جوانان خواستند تا در زمینه سیاسی، خود را پخته‌تر سازند و برای اداره امور، خود را آماده کنند.

وی بیان کرد: تبیین ارزش‌های انقلابی و گفتمان انقلاب اسلامی به‌خصوص برای نسل جوان، یک ضرورت است؛ نوری که انقلاب اسلامی به وجود آورده است، باید بر تمام جهان بتابد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: تلاش امروز دشمن، این است که جوانان را نسبت به انقلاب بی‌تفاوت کند، چون جوان بی‌تفاوت تلاشی برای حفظ و نشر ارزش‌های انقلاب نمی‌کند، لذا باید جلوی این نقشه دشمن را گرفت./۸۳۱/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات