۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۵۰۶۱۴۰

ضیافت افطاری ایتام در شهرداری قم برگزار شد

مراسم ضیافت افطاری شهرداری قم ویژه ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با حضور شهردار، رییس شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد.
شهرداری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مراسم ضیافت افطاری شهرداری قم ویژه ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با حضور سقائیان‌نژاد شهردار، ولی‌الله بیاتی رییس شورای اسلامی شهر و برخی از مدیران و معاونین شهردار قم در نمازخانه شهرداری مرکز برگزار شد.
در این مراسم پس از اقامه نماز جماعت سفره ضیافت‌الله با حضور خانواده‌های ایتام و در فضایی صمیمی با حضور مسؤولان شهر برپا شد.
شهردار قم در این مراسم با تاکید بر اهمیت ماه مبارک رمضان به عنوان ماه میهمانی خدا، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی است تا از زشتی‌ها و نادرستی‌ها دور شده و به خدا نزدیک‌تر شویم.
سقائیان‌نژاد با بیان اینکه خداوند در ماه مبارک رمضان فرصتی به بندگان می‌دهد تا با بهره‌گیری از نعمت‌های الهی خود را در دریای بی‌کران بخشش و درستی شست‌وشو دهند، بیان کرد: شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان زمان نزول قرآن و بهتر از هزار شب است که این فرصت در این شب به مؤمنان داده شده تا توبه کرده و مجدد به درگاه خدا برگردند.
وی با تاکید بر اهتمام امیرالمومنین امام علی(ع) به حمایت از فقرا، نیازمندان و ایتام، تصریح کرد: این آموزه معنوی و والای دین مبین اسلام است که مومنان نسبت به یکدیگر بی تفاوت نباشند و دست یکدیگر را بگیرند و امام علی(ع) در این امر الگوی وارسته و تمام‌نمای شیعیان جهان هستند./۸۷۲/
د۱۰۲/ی

ارسال نظرات