۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۵۰۶۴۰۹
آیت الله حسینی بوشهری در گفت وگو با رسا:

پیام سپاه گوشمالی به دشمنان بود/ ایران مقتدرانه ایستاده است

امام جمعه قم گفت: دشمنان دست از پا خطا کنند مطمئن باشند پاسخ ملت ایران، نیروهای مسلح و سپاه قهرمان بسیار کوبنده‌تر از این خواهد بود.
آیت الله حسینی بوشهری

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، عضو هیأت رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تقدیر از اقدام شجاعانه سپاه در هدف قرار دادن مواضع داعش گفت: در ابتدا باید صمیمانه از این اقدام بجا، سنجیده، هوشمندانه و مقتدرانه برادران عزیز سپاهی در انتقام خون شهدای ماه رمضان تهران تقدیر و تشکر کرد.

این اقدام تلافی جویانه نشان داد که ایران اسلامی در مقابل تمام اقدامات و تهدیدهای دشمنان مقتدرانه پاسخگو خواهد بود، امروز شاهد خوشحالی ملت ایران بودیم، مردم احساس کردند که در کنار نیروهای مسلحی چون سپاه به عنوان پشتیبان نظام اسلامی قرار دارند و در تمام صحنه ها و تمامی مراحل در حقیقت با جانبازی و ایثار و فداکاری  در خط مقدم  مبارزه با دشمنان هستند.

حرکت ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام روشن به دوستان و دشمنان انقلاب داشت، نسبت به دوستان انقلاب این پیام روشن  را داشت که نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در کنار مقاومت و کسانی هستند که در یک سنگر با ایران اسلامی قرار دارند.

این حرکت پیام روشنی برای دشمنان داشت که اگر دست از پا خطا کرده، عربده کشی کنند و سخنان  نابجا و ناشایست بگویند و در کنار دشمنان مقاومت و دشمنان ایران اسلامی قرار بگیرند مطمئن باشند پاسخ ملت ایران، نیروهای مسلح و  سپاه قهرمان ما بسیار کوبنده تر از این خواهد بود.

دشمنان  اعتراف کردند که این اقدام پیام روشنی به  آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان ایران داشته است، تعبیر جالبی یکی از خبرگزاری های روسیه داشت که ایران داعش را نشانه گرفته؛ اما هدف جمهوری اسلامی این بود که این صدا و جواب دندانشکن را دیگران هم احساس کنند.

امیدواریم که نیاز نباشد گوشمالی بیشتری  به دشمنان بدهیم و آن ها سر عقل بیایند و در حقیقت دست از توطئه ها و دست اندازی ها و زور گویی ها بردارند./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات