۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۵۰۶۸۶۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

روز قدس روز خیزش جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام شکریان گفت: فریاد بلند مسلمانان جهان و خیزش بزرگ آنها در راهپیمایی روز جهانی قدس پایه های ظلم و استکبار رژیم صهیونیستی را به لرزه در می آورد.
ناصر شکریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امروز در جمع دست اندرکاران برگزاری راهپیمایی روز قدس در بابل، روز قدس را یادگار ارزشمند امام راحل بیان کرد و گفت: ابتکار امام راحل در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان نشان از دور اندیشی عمیق و نگاه بلند و راهبردی امام راحل برای حل مساله قدس و فلسطین است.

وی افزود: نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان توسط امام راحل تاکیدی بر در راس بودن مساله فلسطین و آزادی قدس عزیز از چنگال غاصبان صهیونیسم برای امت اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به بیانی از امام راحل در خصوص روز قدس، تصریح کرد: روز قدس به این جهت روز اسلام از سوی امام راحل عنوان شد تا مسلمانان با محور قرار دادن قبله نخست مسلمانان، در یک صف واحد در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی بایستند.

وی ادامه داد: روز قدس روز امید مظلومان جهان و مقاومت مستضعفان در برابر استکبار جهانی است تا شاهد پایان ظلم در سطح جهان باشیم.

حجت الاسلام شکریان خاطرنشان کرد: روز قدس روز دفاع از آرمان ملت مظلوم فلسطین و روز اتحاد و یکپارچگی مردم مسلمان جهان علیه رژیم غاصب اسرائیل است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران رژیم صهیونیستی را مبدا همه فتنه ها در منطقه و جهان اسلام بیان کرد و گفت: روز قدس روز همدلی، وحدت و روز حضور گسترده امت اسلامی در اجتماع همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و ریشه شکنی غده سرطانی صهیونیستی است.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس هر سال باشکوه تر از سال های گذشته و فراگیرتر در ابعاد بین المللی برگزار می شود تا فریاد بلند مسلمانان جهان و خیزش بزرگ آنها پایه های ظلم و استکبار را به لرزه در آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به خیانت های برخی سران کشورهای اسلامی به آرمان فلسطین و قدس، تاکید کرد: راز سکوت برخی از سران کشورهای اسلامی در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی برای جهان اسلام و خیانت های مکرر آن ها در برابر آرمان قدس شریف آشکار شده است و این مساله مواضع به حق جمهوری اسلامی را بیش از گذشته به اثبات رساند.

وی ادامه داد: مسلمانان منطقه باید با حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس و فریاد بلند در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی، نوید بخش پایان حاکمیت برخی سران خائن به آرمان های فلسطین گردند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت در سوریه و عراق، گفت: امسال با توجه به شرایط ویژه جهان و منطقه با تقویت جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، حضور ملت ها در راهپیمایی روز قدس امسال بسیار چشمگیرتر خواهد بود.

وی افزود: روز قدس تنها مربوط به فلسطین نیست بلکه یک آرمان متعالی برای پایان به ظلم و استکبار به ویژه جنایت های رژیم صهیونیستی با نابودی این رژیم جعلی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، تاکید کرد: مردم روزه دار اجر روزه داری در ماه ضیافت الهی را با دفاع از اسلام و قبله گاه نخست جهان اسلام، تکمیل می کنند./202/1313/ب1

ارسال نظرات