۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۵۰۶۹۲۶
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

روز قدس افشاگر جنایات رژیم صهیونیستی و محور وحدت جهان اسلام است

حجت الاسلام حاجی زاده قدس را نماد اتحاد و انسجام مسلمانان جهان در برابر دشمنان اسلام دانست و گفت: مهمترین هدف راهپیمایی روز جهانی قدس افشای ماهیت رژیم جعلی و کودک کش فلسطین و مقابله با آن است.
حجت الاسلام حاجی زاده، اهر

حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به نزدیکی روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس، روز فریاد آزادی خواهان جهان در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در برابر جلادان جهانی است.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در این روز، ابراز داشت: در این روز عظیم مردم فلسطین چشم انتظار حضور میلیونی مردم سراسر جهان به ویژه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس که روز نمایش وحدت مردم و مسؤولان در داخل کشور و اتحاد مسلمانان در سطح بین المللی است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی قدس را نماد اتحاد و انسجام مسلمانان جهان در برابر دشمنان اسلام دانست و گفت: روز قدس دارای ظرفیتی عظیم برای اتحاد جهان اسلام در برابر استکبار جهانی و زیاده خواهان منطقه است، از این رو نباید از این روز غفلت کرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی حامی مقاومت اسلامی و مردم مظلوم منطقه است که زیر بار ظلم استکبار و دست نشانده های منطقه‌ای آنها قرار گرفته اند، تصریح کرد: ایران اسلامی هیچ گاه آرمان فلسطین شریف را فراموش نخواهد کرد و در این مسیر با جدیت و صداقت همیشه پیشگام بوده و هست.

حجت الاسلام حاجی زاده روز قدس را روز اعلام انزجار ملت های آزادی خواه علیه رژیم جعلی صهیونیستی و محکومیت حمایت سلطه گران از جنایات اسرائیل و سکوت معنادار، بلکه حمایت همه جانبه برخی کشورهای عربی دانست و افزود: آرمان فلسطین زنده است و این را در روز قدس جهان به عینه خواهد دید.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان و ایران با اتحاد و انسجام و با حضوری گسترده و آگاهانه در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ محکم و قاطعی به بی عدالتی و ظلم صهیونیست ها در منطقه خواهند داد، خاطرنشان کرد: آگاهی و مقاومت مردم منطقه بود که رویای واهی عرض موعود صهیونیستی یهودی را به باد داد.

امام جمعه اهر قدس را روز تذکر و یادآوری آرمان فلسطین برای انسجام ملت اسلامی خواند و ادامه داد: مهمترین هدف راهپیمایی روز جهانی قدس افشای ماهیت رژیم جعلی و کودک کش فلسطین و مقابله با آن است، حضور پرشور مردمی مورد تأکید رهبر انقلاب و نیاز مردم مظلوم فلسطین و منطقه است./854/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات