۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۵۰۷۱۵۷
آیت الله قرهی:

برده انگاری منشأ جنایات رژیم صهیونیستی است

تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) گفت: علت بی‌رحمی‌ها و کشتارهای صهیونیست نشأت گرفته از تفکر جاهلانه‌ای است که  در ایده‌های مخرب خود، انسان‌های دیگر را برده می‌دانند.
آیت الله قرهی

آیت الله روح الله قرهی تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره روز قدس و گرامیداشت آن، گفت: روز قدس در حقیقت اعلان مبارزه با ظالمان جهان است. یکی از خصوصیات دین اسلام با وجود اینکه به دین سلم و دوستی مشهور است، ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمینی است که به بشریت ستم می‌کنند.

وی افزود: در میان کشورهای جهان، فلسطین به عنوان یکی از بلاد اسلامی و مسجدالاقصی از مهمترین اماکن مقدس اسلامی و قبله اول مسلمین جهان به شمار می‌آید ولی عده‌ای که تاکنون هیچ هویتی در منطقه نداشته‌اند و متعلق به خاورمیانه و فلسطین نبوده‌اند نام جعلی اسرائیل را بر این سرزمین پاک و مقدس گذاشته‌اند.

تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) با بیان اینکه قوم یهود و اسرائیل کنونی متعلق به هیچ کشوری نبوده و از اروپا و امریکا مهاجرت و کشور فلسطین را اشغال کرده‌اند. یهودی‌های تندروی آدم‌کش در فلسطین جمع شده و اعلان سرزمین موعود می‌کنند؛ در این میان حتی برخی یهودیان آمریکا نیز با آنها مخالف هستند و هر ساله علیه اسرائیل تظاهرات می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با تدبیر بسیار عالی، می‌دانستند که ملاک اسرائیل و حامیان آن تنها فلسطین اشغالی نیست گفت: صهیونیست‌ها در برنامه خود از قبل اعلام کرده بودند که قصد پیشروی از نیل تا فرات دارند؛ به قول تحلیل‌گران طرح اولیه و فاز اول عملیات آنها، نیل تا فرات است. خیال خامی که ظالمان و مستکبران در سر خود می‌پرورانند تحقق دهکده جهانی است تا در همه عالم مسلط شوند.

آیت الله قرهی افزود: صهیونیست‌ها خود را انسان‌های برتر می‌دانند و حتی انسان‌های دیگر را در ایده‌های مخرب خود، برده محسوب می‌کنند و عقیده دارند که خداوند انسان‌های دیگر را به عنوان بَرده ولی در قالب انسان برای خدمت به آنها خلق کرده است؛ دلیل بی‌رحمی‌ها و کشتار انسان‌های بی‌گناه فلسطینی تحت سلطه اسرائیل نیز نشأت گرفته از همین تفکر جاهلانه است.

وی ابراز داشت: یکی از اقدامات عظیم امام راحل و عظیم‌الشأن این بود که افکار جهان را به سمت فلسطین اشغالی جلب کردند تا همه مردم جهان از جنایات و خون‌ریزی‌های صهیونیست‌ها در دنیا آگاه باشند. البته تازمانی که یهود ملعون، داعش را در میان مسلمان نیاورده بود تمام توجهات به سمت فلسطین بود؛ دلیل آنها از به وجود آوردن جریان‌های تروریستی این بود که موج اسلام‌ستیزی در جهان راه بیاندازند و چهره‌ خشن و منفوری از اسلام به جهان عرضه کنند.

تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) با دعوت از ملت شریف ایران برای حضور و شرکت در راهپیمایی روز قدس، خاطر نشان کرد: روز قدس روزی است که افکار جهان باید به امور ناپسند یهود جلب شود؛ به فرمایش مقام معظم رهبری به حول قوه الهی تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام صهیونیست غاصب و جعلی وجود نخواهد داشت./302/966/ب1

ارسال نظرات