۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۰۷۲۰۳
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

شرکت در راهپیمایی روز قدس، اعلام انزجار از استکبار جهانی

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه آل سعود ننگ اسلام است، گفت: روز قدس باید به صحنه وارد شویم تا حمایت خود را از قدس و انزجار و نفرت خودمان را از استکبار جهانی اعلام کنیم.
آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباسعلی سلیمانی در برنامه شوق بندگی که در سحرگاهان از شبکه هامون پخش شد، با اشاره به عظمت روز قدس گفت: همه ما باید در این روز بزرگ به صحنه آمده و با این کار میثاق خود را با جمهوری اسلامی ایران مستحکم کنیم.

شرکت در راهپیمایی روز قدس؛ اعلام انزجار از استکبار جهانی

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: روز قدس باید به صحنه وارد شویم تا حمایت خود را از قدس و انزجار و نفرت خودمان را از رژیم صهیونیستی اعلام کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این ایام باقیمانده از ماه مبارک باید دست به دعا برداریم، اظهار داشت: در رأس همه دعاهای ما باید طلب آزادی قبله نخست مسلمانان جهان و فلسطین و همچنین نابودی قدرت های استکباری در دنیا باشد.

آل سعود، ننگ اسلام است

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه آل سعود ننگ اسلام است، ابراز داشت: نقش آل سعود در دفاع از فلسطین کجاست؟ اینها نه تنها دفاع نمی کنند بلکه با نهایت بی شرمی، قبح همنشینی با استکبار را شکسته اند، دشمن خود را یمن دانسته و رژیم غاصب صهیونیست را دوست خود می نامند.

شمه ای از بی شرمی آل سعود

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه آل سعود از حمایت مردم حماس و فلسطین خودداری ورزیده و به جای کمک، مواد انفجاری بر سر مردم مظلوم یمن فرو می ریزد؛ بنابراین ضروری است که در این ایام مبارک دست به دعا برداشته و با همه وجود از خداوند منان پیروزی همه مستضعفان جهان و نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی را خواستار شویم./۸۴۱/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات