۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۰۷۲۷۷
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی:

روز قدس فرصت استکبارستیزی و وحدت اسلامی است

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه روز قدس فرصت استکبارستیزی و وحدت اسلامی است، گفت: روز جهانی قدس سبب اتحاد و همبستگی امت اسلامی در سراسر جهان می شود.
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی

حجت الاسلام سید علی حسینی پور، مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: روز قدس فرصت استکبارستیزی و وحدت اسلامی است.

روز قدس فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با امام خمینی

حجت‌الاسلام حسینی پور با بیان اینکه روز جهانی قدس سبب اتحاد و همبستگی امت اسلامی در سراسر جهان می شود، اظهار داشت: روز جهانی قدس فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با امام خمینی (ره) است.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی امروز روز بزرگی است و ملت بزرگ و روزه دار ایران اسلامی به خیابان ها آمدند تا نفرت و انزجار خود را نسبت به تروریسم اعلام کنند.

روز بیداری و پایداری مسلمانان در سراسر جهان

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی روز قدس را روز بیداری و پایداری مسلمانان در سراسر جهان دانست و ابراز داشت: روز قدس فرصت مناسبی است تا عدالتخواهان جهان در برابر ظالمان، دشمنان و بدخواهان مقابله و ایستادگی کنند و سرانجام دقشه های شوم آنان را نقش بر آب کنند.

حجت‌الاسلام حسینی پور در ادامه با تقدیر و تشکر از مردم مؤمن و روزه دار استان مرکزی، گفت: ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شریف ایران اسلامی سبب افتخار در جهان هستند و از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر می کنم.

گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس در استان مرکزی راس ساعت 11 صبح امروز در بیش از 110 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی آغاز شد.

شایان ذکر است، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به عنوان روز قدس نامگذاری شده است./۲۰۲/۸۴۲/ب۱

ارسال نظرات