۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۵۰۷۳۳۱
امام جمعه خرم آباد:

آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل اصلی فتنه در منطقه هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل اصلی فتنه در منطقه عنوان کرد و گفت: وجود صهیونیست‌ها نه تنها برای فلسطین بلکه برای جهان اسلام خطر دارد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل اصلی فتنه در منطقه هستند، گفت: مسلمانان جهان باید بدانند وجود صهیونیست‌ها نه تنها برای فلسطین بلکه برای جهان اسلام خطر دارد.

وی با بیان اینکه روز قدس تنها روز فلسطین نیست، بلکه روز اسلام و مسلمانان است، افزود: این روز نمادی از مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان رژیم صهیونیستی را به عنوان غده ای سرطانی عنوان کرد و اظهار داشت: هدف رژیم صهیونیستی نابودی اسلام و مسلمین است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی و روز جهانی قدس شاهد زوال این رژیم خواهیم بود.

شعار مرگ بر آمریکا باید زنده بماند

وی با بیان اینکه مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یک شعار استراتژی برای اسلام است و این شعار باید زنده بماند، خاطرنشان کرد: داعشی های تکفیری مولود خبیث آمریکا هستند.

موشک های سپاه نمایش قدرت و اقتدار نظام بود

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به موشکهای سپاه پاسداران عنوان داشت: مردم ایران اسلامی بار دیگر این اقتدار موشکی را به عنوان مظهر اقتدار ایران باور کردند و مخالفان انقلاب اسلامی در خارج از کشور به قدرت و اقتدار ایران ایمان آوردند.

وی اقدام سپاه را پاسخ محکم و کوبنده به رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی نشان داد قادر است در برابر هرگونه تهدید  قاطعیت نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه افتخارات جمهوری اسلامی ایران را با حاشیه‌ سازی تحت الشعاع قرار ندهید، افزود: نظام جمهوری اسلامی افتخارات فراوانی دارد که باید حفظ شود.

وی بیان داشت: مسؤولان باید سپاه پاسداران را تقویت و در این زمینه وحدت، اتحاد و همبستگی بین مردم ایجاد کنند.

شهید بهشتی مرد دیانت و سیاست بود

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی زحمات زیادی را قبل و پس از انقلاب برای انقلاب اسلامی کشید و پایه گذار دستگاه قضا در کشور بود.

وی شهید بهشتی را مرد علم و عمل، بیان و قلم، دیانت و سیاست خواند و افزود: شهید بهشتی با صلابت تمام خواری در چشم دشمنان بود که قربانی تروریست های منافق شد./۲۰۱/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات