۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۵۰۷۳۴۶
حجت الاسلام مصلحی:

آل سعود ضامن تأمین امنیت رژیم صهیونیستی شده است

وزیر اسبق اطلاعات تشکیل داعش را مبارزه با جبهه مقاومت به منظور تأمین امنیت رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: اینکه مقابله با آمریکا و اسرائیل در منطقه به قوت خود باقی است نشان دهنده ناکامی دشمن در مقابله با جریان مقاومت است.
حجت الاسلام مصلحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اسبق اطلاعات، ظهر امروز در مصلای امام خمینی اصفهان در جمع راهپیمایان روز قدس، با اشاره به پشتازی و الگو بودن اصفهان در تمام سال‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، گفت: امروز یکصدمین سال تأسیس رژیم صهیونیستی پس از صدور اعلامیه از سوی انگلیس است.

مجموعه‌های اطلاعاتی دشمن به دنبال به حاشیه راندن موضوع فلسطین هستند

وی با اشاره به ناامید شدن استکبار جهانی از مشاهده اتحاد کشورهای اسلامی، تصریح کرد: 3 مجموعه اطلاعاتی دشمن تلاش کردند تا با برنامه ریزی‌ها و طراحی‌های 20 ساله موضوع فلسطین را از متن زندگی جهان اسلام خارج کنند، در این راستا تعدادی از سران کشورهای خودفروخته اسلامی نیز با دستگاه‌های توطئه ریز دشمن همکاری داشتند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به وجود تعداد زیادی از آیات قرآن کریم درباره یهود و اقدامات و کارشکنی‌های آنان، اظهار کرد: صهیونیست جهانی و یهود در طول تاریخ اهداف نژادپرستانه‌ای را دنبال کرده‌اند و اقدامات گسترده‌ای داشته‌اند.

وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، به تأکید قرآن بر اهمیت عدم تبعیت از یهود و نصارا، خاطرنشان کرد: در زمان پیامبر اکرم(ص) برخی اعراب با یهود و با دشمنان اسلام اتحاد کردند، همین موضوع امروزه با اتاد میان برخی کشورهای عربی با غرب و رژیم صهیونیستی شکل گرفته است و همه این تلاش‌ها و ائتلاف‌ها برای این است که مسأله فلسطین از اولویت جهان اسلام و مسلمنان خارج شود.

وی به حاشیه رفتن موضوع فلسطین را مقدمه‌ای برای مقابله با انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: به همین دلیل است که امام خمینی مسأله فلسطین را موضوعی مهم برای تمام ادوار تاریخ و برای تمام آزادی‌خواهان دنیا توصیف کرده است، رهبر معظم انقلاب نیز دفاع از فلسطین را دفاع از حقیقت توصیف می‌کنند و مبارزه با رژیم صهیونیستی را مبارزه با استکبار در جهان می‌دانند.

تفرقه میان شیعه و سنی برای مقابله با قدرت جهان اسلام است

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به تلاش استراتژیست‌ها و طراحان غربی برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی به منظور مبارزه با وحدت و قدرت جهان اسلام، تصریح کرد: یکی از دلایل فروپاشی آمریکا وجود بیش از 13 میلیون مقاله در اینترنت پیرامون فروپاشی آمریکا است که همه آن از سوی اساتید و صاحب نظران دانشگاه‌های آمریکا نوشته شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشأ و ریشه فروپاشی آمریکا است، عنوان کرد: اینکه ترامپ به دنبال دوشیدن کشورهای عربی است، اینکه آمریکا بدهکارترین کشور جهان است، اینکه در مسائل مختلفی به بن بست رسیده‌اند و به اذعان ترامپ برای ایجاد زیرساخت‌های لازم پولی ندارند، همه نشان دهنده مشکلات عمیق آمریکا و فروپاشی آن است.

وزیر اسبق اطلاعات پروژه اسلام هراسی را طراحی هالیوود از سوی صهیونیست‌ها را در راستای مقابله با گرایش مردم و اندیشمندان غربی به اسلام دانست و اظهار کرد: دانشمندان غربی به سمت اسلام آمده‌اند و با بررسی مبانی دین اسلام و قران کریم به این موضوع پی برده‌اند که قرآن کریم راهکار خروج از مشکلات است.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به عدم تقابل داعش با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، افزود: غرب در تلاش است تا ارتباط میان کشورهای اسلامی و رژیم صهیونیستی عادی سازی شود، حضور هواپیماها و نیروهای رژیم صهیونیستی برای مقابله با کودتا در عربستان نیز در همین راستا است، براساس اسناد موجود بازارهای کشورهای عربی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است و آل سعود نیز متعهد به تأمین امنیت این رژیم هستند.

تشکیل داعش به منظور تأمین امنیت اسرائیل است

وی تشکیل داعش را مبارزه با جبهه مقاومت به منظور تأمین امنیت رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: اینکه مقابله با آمریکا و اسرائیل در منطقه به قوت خود باقی است نشان دهنده ناکامی دشمن در مقابله با جریان مقاومت است، بیداری اسلامی موجب ناراحتی و هراس دشمنان شده بود و تلاش کردند از این جریان سوء استفاده کنند.

وزیر اسبق اطلاعات مقابله با انقلاب اسلامی را گام بعدی دشمنان پس از مقابله با جبهه مقاومت برشمرد و تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کردند تا با از بین بردن بشار اسد جبهه مقاومت را از بین ببرند و سپس در برابر انقلاب اسلامی قرار بگیرند، در برابر این توطئه رهبر معظم انقلاب با درایت و بصیرت بر لزوم باقی ماندن بشار اسد به عنوان حامی جبهه مقاومت تأکید کردند، اما در نهایت درهم و دینارهای عربی  تمام توان استکبار نتوانست در برابر مقاومت به پیروزی برسد و این درس بزرگی است برای ما که مقاومت با ایستادگی به پیروزی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهی داعش در دیرالزور سوریه را در راستای برنامه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب و ستاد کل نیروهای مسلح بود که استکبار جهانی را دچار آشفتگی کرده است، افزود: اقتداری که امروز جبهه مقاومت دارد و اقداماتی که در کشور شکل گرفته است همه نشان دهنده این است که بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب، اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.

راهبردهای چهارگانه رهبری محور حرکت مسؤولان باشد

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به راهبردهای رهبر انقلاب در زمینه اقدامات جبهه مقاومت در منطقه، اظهار کرد: راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری در بحث مقاومت در منطقه در همه حرکت‌هایمان در مسؤولان داخلی و خارجی رعایت شود.

وزیر اسبق اطلاعات دو قطبی سازی در داخل کشور را خیانت به شهدا و انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: باید محور همه حرکت‌هایمان مقام معظم رهبری باشد، اینکه یک روز موشکی را زیر سوال ببریم و یک روز از آن دفاع کنیم، مسیر درستی نیست، باید همیشه بنابر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنیم و از مسیر انقلاب فاصله نگیریم.

وی حمایت از جبهه مقاومت و تسلیح کرانه باختری را دو راهبرد از راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب ذکر کرد و ادامه داد: تسلیح کرانه باختری در راستای نابودی اسرائیل است، سومین راهبردی که رهبری ترسیم کرده‌اند فشار آوردن به روی حامیان اسرائیل و فشار آوردن بر خود رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اهمیت اتحاد در داخل و خارج کشور و اتحاد در جهان اسلام، تصریح کرد: باید انگیزه‌های غلط و قدرت طلبی‌ها کنار گذاشته شود و جبهه انقلاب با تمام توان در برابر استکبار جهانی قرار بگیرد تا به پیروزی و موفقیت نهایی دست پیدا کنیم./۲۰۱/۱۳۰۴/ب۱

ارسال نظرات