۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۵۰۷۳۹۲
آیت الله علم الهدی:

برای هدف قرار دادن اسرائیل نیازی به موشک بالستیک نداریم

امام جمعه مشهد گفت: برای اسرائیل ما نیاز به هزینه کردن موشک بالستیک نقطه زن نداریم، موشک ‌های حزب ‌الله لبنان آن‌ قدر فراوان است که قدم‌ به ‌قدم و وجب ‌به ‌وجب اسرائیل را نشانه روند.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد مقدس که در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شد، به حضور باشکوه مردم مشهد همراه با دیگر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره و اظهار کرد: روز جهانی قدس روز جبهه بندی اسلام در برابر کفر است و حضور در راهپیمایی این روز به مثابه رضایت به شرکت در نبرد با دشمنان خداست.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: روز قدس به تعبیر امام راحل، روز اسلام است و باید در چنین روزی نسبت به رهنمودهای پیامبرگونه امام(ره) و اوامر حکیمانه رهبر معظم انقلاب بازخوانی صورت پذیرد و ببینیم این که امام(ره) فرمودند «روز قدس روز اسلام است»، یک شعار بود و یا از یک واقعیت حکایت داشت؟

وی با بیان این که دشمنان اسلام در جریان غصب فلسطین به دنبال ایجاد یک پایگاه در دل امت اسلامی برای خود بودند، خاطرنشان کرد: تشکیل دولت اسراییل از ابتدا با ظلم همراه بود و فلسطین را به صورت قتلگاهی درآورد که تا امروز ادامه دارد.

آیت الله علم الهدی با مرور تاریخچه مظلومیت مردم فلسطین از ابتدای تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی تا امروز، افزود: پس از پیروزی اسراییل بر اعراب در سال 1980 احساس عربیت در اعراب از بین رفت و آنان در صدد سازش با این رژیم برآمدند و حکومت مصر در قرارداد کمپ دیوید اسراییل را به رسمیت شناخت.

مبارزه اعراب در برابر اسرائیل، مبارزه ناسیونالیستی بود

امام جمعه مشهد مقدس در تبیین علت سازش اعراب با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: مقابله اعراب با اسراییل از ابتدا یک مقابله ناسیونالیستی بود و مقابله ای به نام اسلام و در راستای برگرداندن قبله نخست مسلمانان به آن ها صورت نگرفت و کار اعراب به جایی رسید که امروز ائتلاف عبری عربی تشکیل داده اند و به اسراییل وابسته شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را سرآغاز شکست های رژیم صهیونیستی قلمداد کرد و گفت: با پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکل گیری بیداری اسلامی امروز اسراییل در نظر مسلمانان و همه آزادگان جهان، تبدیل به منفورترین حکومت روی کره زمین شده است.

مرگ اسرائیل در نتیجه برگزاری روز قدس نزدیک شده است

آیت الله علم الهدی در بخش اصلی سخنان خود با بیان این که مسأله اصلی در قضیه فلسطین، خود اسلام است، افزود: اسرائیل در صف مقدم جبهه کفر قرار دارد و اگر ما در برابر این رژیم کوتاه بیاییم، مسأله فقط مسأله غصب فلسطینیان و یا اعراب نیست؛ بلکه مسأله براندازی اسلام و قرآن است.

وی تأکید کرد: این که امام خمینی(ره) فرمودند «روز قدس روز اسلام است»، یعنی اگر مردم در این جبهه بایستند، اسلام بر دنیا حاکم می شود و زمینه حکومت جهانی امام زمان(عج) فراهم خواهد شد و نتیجه 38 سال برگزاری روز قدس این شده است که مرگ اسرائیل نزدیک شده و رهبر معظم انقلاب فرمودند «رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید.»

برای هدف قرار دادن اسرائیل نیازی به موشک بالستیک نداریم

نماینده مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: روزی که امام(ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند، جنگی به ما تحمیل شده بود که در آن جنگ لوله قبضه توپ هم نداشتیم اما امروز پس از 38 سال موشک بالستیک ما دنیا را تکان می دهد که نمونه آن در نقطه زنی دقیق در دیرالزور نشان داده شد و همه دشمنان خدا ترسیدند.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: نقطه زنی دیرالزور خیلی مهم‌تر از نقطه زنی کاخ آل سعود در ریاض نیست و اگر همین موشک از دل خلیج ‌فارس به‌ طرف ریاض سرازیر شود، همین نقطه زنی را در کاخ آل سعود خواهد داشت و این تبار ناپاک نجس العین را از صفحه اسلام بر می‌ اندازد.

وی به توان موشکی بالای حزب ‌الله لبنان اشاره و خاطرنشان کرد: برای اسرائیل ما نیاز به هزینه کردن موشک بالستیک نقطه زن نداریم، موشک ‌های حزب ‌الله لبنان آن‌ قدر فراوان است که قدم‌ به ‌قدم و وجب ‌به ‌وجب اسرائیل را از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب تماماً زیر انفجار قرار می‌دهد.

پیروی از ولایت لازمه پیشرفت در تمام عرصه هاست

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در پایان با اشاره به تمرکز مدیریتی قدرت نظامی جمهوری اسلامی تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب، رمز پیشرفت نظام در تمام عرصه های مدیریتی را پیروی از ولایت فقیه قلمداد کرد و گفت: 3 سال است که رهبر معظم انقلاب روی مسأله اقتصاد مقاومتی تأکید دارند ولی نه گمرک اصلاح شده، نه تولید و نه وضعیت واردات کالاها به کشور. چرا در مدیریت های اقتصادی از رهبر فرزانه انقلاب پیروی نمی کنیم که برخی در برابر تحریم عناصر ناپاک آمریکایی بترسند؟/۲۰۱/۸۲۰/ب۱

ارسال نظرات