۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۵۰۷۵۷۹

نماز عید سعید فطر در ۲۶ امامزاده شاخص کرمان اقامه می شود

حجت الاسلام قاسمی زاده با اشاره به برگزار شدن ویژه برنامه طرح رمضانی ضیافت الهی، از برگزاری نماز عید سعید فطر در محل 26 امامزاده عظیم الشأن استان خبر داد.
حجت الاسلام قاسمی زاده

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت الاسلام محمد قاسمی زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، گفت: با آماده سازی اماکن متبرکه، نماز عید سعید فطر در محل آستان امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود

وی به اهمیت نماز عید سعید فطر به عنوان شکرانه یک ماه عبودیت و بندگی اشاره کرد و افزود : در جهت تبدیل شدن امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب برنامه های فرهنگی و مذهبی، اقامه نماز عید سعید فطر در محل 26 امامزاده شاخص استان اقامه می شود.

حجت الاسلام قاسمی زاده به مراسم وداع با ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: دعای برگرفته از دعای حضرت اما سجاد (ع) در صحیفه سجادیه در ایام پایانی رمضان در بقاع متبرکه شاخص کرمان قرائت می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان خاطرنشان کرد: تمامی برنامه های اوقاف در ایام ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت الهی در 70 امامزاده اجرا شد که برگزاری مراسم جمع خوانی و تفسیر روزانه قرآن کریم، برپایی 8 خیمه معرفت، مراسم افطار الصائمین و برپایی مراسم با شکوه لیالی قدر از جمله برنامه های این طرح سازمانی بود.

وی از حضور 100 مبلغ در جوار امامزادگان استان خبر داد و بیان کرد: مبلغان اعزامی در قالب طرح ضیافت الهی در جوار امامزادگان شاخص پاسخگوی روزه‌داران بوده‌اند.

مدیر کل اوقاف کرمان پهن کردن سفره های افطاری ساده و بی پیرایه را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری از جمله برنامه های مهم یاد و عنوان کرد : از ابتدای ماه رمضان سفره های ساده افطاری در بیش از 40 امامزاده و بقعه متبرکه برپا شد./۹۷۰۹/۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات